تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۷۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسؤولان صورت گرفت
افتتاح نخستین مرکز تخصصی اوتیسم شوشتر
همزمان با هفته بهزیستی نخستین مرکز تخصصی اوتیسم با حضور رئیس اداره بهزیستی و سایر مسؤولان شوشتر در این شهرستان افتتاح شد
همزمان با هفته بهزیستی نخستین مرکز تخصصی اوتیسم با حضور رئیس اداره بهزیستی و سایر مسؤولان شوشتر در این شهرستان افتتاح شد.

رئیس اداره بهزیستی شوشتر عصر امروز در آیین افتتاح نخستین مرکز تخصصی اوتیسم شوشتر اظهار کرد: راه‌اندازی این مرکز به منظور توانمندسازی و رفع مشکلات بیماران اوتیسمی در این شهرستان و سایر شهرستان های همجوار است، چرا که این بیماران دچار یک نوع معلولیت ذهنی هستند که ارتباط برقرار کردن و مشکلات رفتاری و ذهنی آنها بسیار زیاد است.

نرگس بهداروند با بیان اینکه این مرکز ظرفیت پذیرش 33 بیمار اوتیسمی را داراست، گفت: بهزیستی به ازای هر بیمار اوتیسمی، ماهانه بالغ بر 300 هزار تومان یارانه به این مراکز ارائه می‌دهد.

رئیس اداره بهزیستی شوشتر ادامه داد: فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کار درمانی، مشاوره، کلاس‌های آموزشی و ... از خدماتی هستند که در این مراکز ارائه می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: این مرکز علاوه بر ارائه خدمات به بیماران اوتیسمی شهرستان شوشتر به بیماران شهرستان‌های مسجدسلیمان، گتوند، لالی و اندیکا نیز خدمات ارائه می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار