تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۷۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو سابق هیأت مدیره پتروشیمی کیمیا بندر امام:
اولویت مدیران استخدام‌های بومی باشد
عضو سابق هیأت مدیره شرکت پتروشیمی کیمیا بندر امام با بیان اینکه انتصاب مدیران بومی در صنعت استیفای خواست مردم است، گفت: مهمترین رئوس کاری مدیران بومی باید جذب و استخدام‌های کاملاً بومی باشد
عضو سابق هیأت مدیره شرکت پتروشیمی کیمیا بندر امام با بیان اینکه انتصاب مدیران بومی در صنعت استیفای خواست مردم است، گفت: مهمترین رئوس کاری مدیران بومی باید جذب و استخدام‌های کاملاً بومی باشد.

سیروس منشداوی امروز اظهار کرد: حضور مدیران بومی در حقیقت نوعی استیفای درخواست‌های مردم است که بی‌شک تأثیر مثبت بر افزایش توان جامعه و روحیه کارکنان خواهد گذاشت و در نتیجه‌ آن شاهد ایجاد آرامش اجتماعی و روانی خواهیم بود که ناشی از حصول برخی مطالبات صحیحی ا‌ست که از همجواری و تاثیر صنایع بر زندگی و محیط زیست جامعه به دست آمده است.

وی ادامه داد: در این رابطه برداشت و نتیجه تأثیر صنایع بر منطقه، از لحاظ مدیریتی بر اشتغال، محیط زیست، آموزش و موارد دیگر مؤثر خواهد بود و با توجه به وجود ظرفیت‌های فراوان برای راهبرد امور در منطقه، می‌توان تحقق اهداف عالی را سرعت بخشید.

عضو سابق هیأت مدیره پتروشیمی کیمیا بندر امام خاطرنشان کرد: به عقیده اینجانب مهمترین رئوس کاری مدیران باید جذب و استخدام‌های کاملا بومی، استفاده از ظرفیت‌های منطقه با گسترش طرح‌های توسعه‌ای و جلوگیری از هدر رفت منابع باشد.

منشداوی افزود: طرح‌های توسعه باید واجد شرایطی باشند که علاوه بر حفظ اقلیم، بتوانند حافظ منافع نسل‌های بعد و فرزندان مردم منطقه باشند که در چنین شرایطی زندگی کرده‌اند، همچنین توجه اکید به محیط زیست و زیست‌بوم منطقه، علاوه بر تضمین بهداشت و سلامت مردم، موجب اشتغال پایدار نیروهای جذب شده در حال و آینده است.

وی متذکر شد: به عبارتی میان امروز و آینده‌ ما، حلقه اصلی حفظ محیط زیست است، از سویی توجه به تهیه مایحتاج شرکت‌ها و تشکیل زنجیره اقتصادی سالم در منطقه، با همکاری مسؤولان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، از مهم‌ترین امور لازم‌الاجرا به شمار می‌رود.

این کارشناس حقوقی در امور پتروشیمی‌ها تصریح کرد: ضمن تشکر و سپاس بسیار از مدیران سابق و کنونی که جهادگونه برای ارتقا و پیشرفت منطقه تلاش کردند، نفس مدیریت افراد بومی موجب روحیه جمعی و نیروی محرکه تصمیمات بزرگ آینده‌نگرانه و قطعا موجب اتحاد و همگرایی در مجموعه است و مدیران بومی به علت شناخت عمیق‌تر از نیروهای متخصص منطقه، قادر به استفاده بهینه از کادرهای خود و نیز حصول برآیند مثبت از خرد جمعی هستند.

منشداوی یادآور شد: از سویی تکریم سرمایه انسانی منطقه موجب اتحاد و پیشرفت و تشکیل اقتصادی مولد است که این امر تنها با شناخت مناسب نیروهای مجموعه میسر می‌شود با این وجود فضای به وجود آمده پس از اعلام نام یک فرد بومی، مبین اتفاق نظر مردم و مسؤولان است.

وی اضافه کرد: میدان‌داری رسانه‌ها و همراهی کارشناسان، باعث گسترش امیدواری و انتظار مردم و روحیه گرفتن مسؤولان منطقه شده که همین امر امید به تغییرات مثبت را افزایش داده است، امید بسیار دارم این روند موجب پیشرفت منطقه شود که قطعا انتظار حمایت و همراهی  بیشتری از مسؤولان می‌رود.

عضو سابق هیئت مدیره پتروشیمی کیمیا بندر امام به انتشار برخی اخبار در ارتباط با انتصاب قریب‌الوقوع وی به عنوان نخستین مدیر بومی یکی از شرکت‌های پتروشیمی منطقه اشاره و اظهار کرد: به نظر می‌رسد انتشار ناگهانی و شب‌هنگام این خبر ناشی از انتظار وسیع مردم و حتی مسؤولان دلسوز منطقه برای انتصاب مدیران بومی است، کما اینکه تا بامداد شب انتشار خبر، قشر وسیعی از مردم ابراز لطف و حمایت کردند که این امر مربوط به بنده نمی‌شود، بلکه اشتیاق تاریخی مردم برای تحقق این روند است.

منشداوی در پایان گفت: با توجه به ضریب انتظارات مردمی از قبل و نیز شرایط اخیر، که به نحوی دیگر منطقه را در کانون توجه قرار داد، اتحاد و همدلی مردم و دلسوزان جامعه با صدایی رساتر مطرح شد که برای اینجانب به شخصه نفس این هم‌صدایی قابل توجه بود و آنچه مردم نشان دادند اهمیت تحقق این روند برای آنهاست که تقارن آن با دستور وزیر نفت در مورد مدیران پروازی امری مبارک و در عین حال بیانگر نگرش دقیق وزیر است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار