تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
استخدام‌در شهرداری و سایر دستگاه‌ها باید طبق‌قانون باشد
امام جمعه دزفول با انتقاد از برخی استخدام های سفارشی در شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی گفت:استخدام افراد باید طبق قانون و بر اساس آزمون صورت گیرد
امام جمعه دزفول با انتقاد از برخی استخدام های سفارشی در شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی گفت:استخدام افراد باید طبق قانون و بر اساس آزمون صورت گیرد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های نماز جمعه دزفول در نخستین جمعه مردادماه 95 در مصلای امام علی(ع) افزود:استخدام افراد در شهرداری ، وزارت کشور و سایر شرکت ها و کارخانه ها نباید سفارشی و با پارتی بازی انجام شود.

وی از شورای اسلامی شهر دزفول خواست در خصوص جذب و استخدام افراد در شهرداری مراقبت کند تا اجحافی در حق افراد صورت نگیرد چرا که بیکاری مشکل همه است.

خطیب جمعه دزفول بیکاری را یکی از اساسی ترین مشکلات جامعه دانست و گفت:در این شرایط جذب و استخدام افراد بیکار باید طبق قانون و با برگزاری آزمون انجام شود.

وی در ادامه با انتقاد از گسترش رسم غلط تیراندازی در مجالس گفت:متاسفانه این شیوه غلط که پیش از این در دزفول سابقه نداشته در برخی مجالس عزا و تشییع جنازه برخی افراد باب شده است.

حجت الاسلام قاضی افزود:اینکه در یک مجلس عزاداری و تشییع جنازه یک فرد چند میلیون تومان فشنگ شلیک شود کار شایسته ای نیست و باید جلوی این اقدام گرفته شود.

امام جمعه دزفول همچنین در خصوص استفاده از آلات موسیقی در مجالس مذهبی و مجالس ترحیم هشدار داد و گفت: این کار خلاف شرع است.

وی با گرامیداشت 6 مرداد روز کار آفرینی از اشتغال به عنوان اولویت اول کشور نام برد و گفت:برای حل مشکل بیکاری همه دستگاهها و نیز مردم باید عمل شوند.

خطیب جمعه دزفول همچنین با تاکید بر مصرف کالای تولید داخل برای رونق کسب و کار در کشور گفت:برای اینکه مصرف کننده به دنبال کالای خارجی نباشد باید کیفیت اجناس تولید داخل افزایش یابد.

امام جمعه دزفول گفت:برخی محصولات تولید داخل در مرحله اول تولید با کیفیت و بادوام می باشند اما بعد از مدتی بی کیفیت می شوند که این باعث می شود مصرف کننده به دنبال اجناس مشابه خارجی برود.

وی همچنین به موضوع حقوق های نجومی اشاره کرد و گفت: دست درازی به بیت المال نامتعارف نیست بلکه نامشروع است.
حجت الاسلام قاضی گفت:عده ای سعی دارند موضوع حقوق های نجومی را با بکار بردن گزینه نامتعارف در جامعه کمرنگ جلوه دارند که شایسته نیست چرا که این حقوق ها دست درازی به بیت المال می باشند.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سال 1367 گفت:در این عملیات منافقین به سزای عمل خود رسیدند و امیدواریم باقی مانده منافقین و حامیان آنان از روی زمین نیست و نابود شوند.

خطیب جمعه دزفول همچنین با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور گفت:نماز جمعه مهمترین خاکریز نفوذ ناپذیر در مقابل دشمن است.

وی همچنین از مومنانی که در هوای گرم بالای 50 درجه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در دزفول شرکت کرده اند تقدیر کرد و گفت:نماز جمعه اکنون در 850 شهر در سراسر کشور اقامه می شود که این ظرفیتی وحدت آفرین برای نظام اسلامی بوده که توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار