تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۲۷۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار دارخوین شادگان:
دهیاران نقش موثری در آبادانی روستاها بر عهده دارند
بخشدار دارخوین شادگان گفت: دهیاران نقش موثری در عمران و آبادانی روستاها بر عهده دارند
خوزنیوز: بخشدار دارخوین شادگان گفت: دهیاران نقش موثری در عمران و آبادانی روستاها بر عهده دارند.
 
به گزارش خوزنیوز؛ ناظم ثبوتی اظهارکرد: درحال 27 روستا و با جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر در روستاهای این بخش تحت پوشش خدمات دهیاری ها و حدود17 دهیار در بخش دارخوین وجود دارد.

وی افزود: دهیاران درعمران و آبادانی و رشد و پیشرفت روستاها نقش بسزایی دارند.

بخشدار دارخوین شادگان ادامه داد: دهیاران باید به وظایف خود آگاه باشند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند و در مقابل مسئولین شهرستان و دستگاه‌ها به خوبی پاسخگو باشند و با هوشیاری و بصیرت به وظایف قانونی خود عمل کنند و با همکاری تنگاتنگ و اتحاد و همدلی با دستگاه‌ها و شوراها به دنبال یافتن راه حل قانونی برای مشکلات روستا باشند.

وی گفت: دهیاران حامیان عرصه‌های ملی و یاری‌گر مسئولان در توسعه و آبادانی روستاها هستند که باید با امید به آینده با همدلی و وحدت جهت توسعه روستاها و منطقه گام برداشت.

ثبوتی یاد آور شد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما امیدواریم که به همت و تلاش مسئولان کشور مسائل و مشکلات مناطق محروم رفع و روستاها نیز روز به روز به سوی آبادانی هر چه بیشتر بروند.

وی درپایان خدمت به مردم روستاها را بزرگترین نعمت برای دهیاران و شوراها عنوان کرد و گفت: دهیاری به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی خودکفا فعالیت می کند و مدیریت آن به عهده دهیار است.
:
:
:
آخرین اخبار