تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۷۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا مرغ گران شد؟
افزایش قیمت مرغ به دلیل قیمت بسیار پایین این محصول در چند ماه گذشته است که مرغداران را با خسارات فراوانی روبرو کرد
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: افزایش قیمت مرغ به دلیل قیمت بسیار پایین این محصول در چند ماه گذشته است که مرغداران را با خسارات فراوانی روبرو کرد.

مسعود احمدی اظهار کرد: چند ماهه گذشته قیمت مرغ به شدت افت کرده بود و مرغداران استان متحمل خسارات فراوانی شدند و به تبع آن میزان جوجه‌ریزی کاهش پیدا کرد و باعث شد اکنون قیمت مرغ افزایش پیدا کند.

وی افزود: یکی دیگر از عواملی که باعث شد اکنون قیمت مرغ زنده افزایش پیدا کند، گرمای بالای هوا در استان است که بر روی جوجه‌ریزی تأثیرگذار است و جوجه‌ریزی را با مشکل روبرو می‌کند.

احمدی تصریح کرد: قیمت تمام‌شده مرغ زنده برای مرغداران بالا است و مرغداران به دلیل قیمت پایین محصول نهایی خود بسیار متضرر شدند که این عامل باعث شد تا شاهد افزایش نرخ مرغ زنده عرضه‌شده در بازار باشیم.

وی گفت: در آینده نزدیک با افزایش میزان جوجه‌ریزی توسط مرغداری‌ها، قیمت مرغ زنده در بازار کاهش پیدا می‌کند و مردم می‌توانند با قیمت مناسبی‌تری مرغ را خریداری کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: مرغ منجمد با قیمت مناسب در بازار وجود دارد و مردم می‌توانند از این محصول نیز استفاده کنند و هیچ مشکلی در تأمین و توزیع آن نیز وجود ندارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار