تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۷۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان تاکید کرد:
ضرورت تسریع در اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز شادگان
معاون فرماندار شادگان بر ضرورت تسریع در تکمیل پل جهانگیری و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز تاکید کرد
معاون فرماندار شادگان بر ضرورت تسریع در تکمیل پل جهانگیری و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز تاکید کرد.

نعمت اله آلبوغبیش اظهار کرد: طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه های عمرانی راهسازی علاوه بر افزایش گره های ترافیکی، تلفات جانی و خسارات هنگفت مالی به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به تکمیل عملیات اجرایی جاده های در دست احداث به ویژه شادگان - دارخوین، شادگان - بندرامام، کمربندی و پل جهانگیری، ادارات آب، برق، مخابرات، گاز و شهرداری را مکلف کرد تاسیسات مربوطه واقع در حریم جاده های در دست احداث را هرچه زودتر جابه جا کنند تا عملیات اجرایی به سهولت انجام شود.

آلبوغبیش تصریح کرد: شورای ترافیک شهرستان از پیشنهاد اداره راه و شهرسازی مبنی بر احداث آیلند در جاده کمربندی حد فاصل میدان آیت الله قمی تا میدان بسیج استقبال کرد و مقرر شد با پیگیری، تامین اعتبار مورد نیاز در اولین فرصت ممکن اجرایی شود.

وی از تردد و توقف دستگاه های سنگین در سطح معابر شهری ومحلهای مسکونی بعنوان معضل ترافیکی یاد کرد و افزود: تردد و توقف دستگاههای سنگین در سطح شهر علاوه بر ایجاد آلایندگی و مزاحمت جهت شهروندان، تخریب آسفالت معابر و ایجاد گره های ترافیکی به دنبال داشته که باید هر چه سریعتر با احداث پارکینگ در خارج از شهر از ورود دستگاههای سنگین به شهر جلوگیری شود.

معاون فرماندار شادگان در پایان یادآور شد: نقاط حادثه خیز توسط پلیس راه و راهور شناسایی و جهت اصلاح هندسی بر حسب مورد به شهرداری و راه و شهرسازی منعکس شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار