تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۲۷۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده مرزبانی خوزستان:
تجهیزات به‌روز مبارزه‌با قاچاق در اختیار مرزبانی قرارداده‌شود
بسیاری از زیرساخت‌هایی که مرتبط با مرزها هستند، باید اصلاح و قوانین مبارزه با قاچاق نیز باید سختگیرانه‌تر شوند
تجهیزات به‌روز مبارزه با قاچاق در اختیار مرزبانی قرار داده شودفرمانده مرزبانی خوزستان گفت: بسیاری از زیرساخت‌هایی که مرتبط با مرزها هستند، باید اصلاح و قوانین مبارزه با قاچاق نیز باید سختگیرانه‌تر شوند.

سردار عبدالله نظرپور درباره اقدامات لازم در راستای کاهش قاچاق اظهار داشت:  باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه کاهش قاچاق باید همه سازمان‌های متولی به پای کار بیایند و هر سازمانی در حوزه کاری خود در جهت مبارزه با قاچاق جدی باشد.

وی با بیان اینکه نباید یک سازمان و یا دو سازمان به تنهایی در بحث قاچاق عمل کند، افزود: بسیاری از زیرساخت‌هایی که مرتبط با مرزها هستند، اصلاح شوند و نیز قوانین سختگیرانه‌تر شوند.

فرمانده مرزبانی خوزستان بیان کرد: امکانات و تجهیزات مقابله و مبارزه با قاچاق به صورت اصولی، تهیه و در اختیار نیروها قرار داده شود البته نیروها به ویژه نیروی انتظامی، مرزبانی و سایر دستگاه‌ها خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه مقابله با قاچاق را داشته‌اند ولی می‌بایست همه سیستم‌ها به سهم خودشان در این زمینه کار کنند.

وی با اشاره به اینکه در خوزستان 8 بندر و 2 پایانه‌ داریم، درباره مرزهای خوزستان گفت: خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها نداریم و ترددها و فرایند قانونی تجارت کالا در حال انجام است ولی باید خلا‌هایی که گاهی در سیستم‌ها وجود دارد و یا سوء استفاده‌هایی که قاچاقچیان در بحث جعل اسناد و همچنین سوء استفاده از بعضی سیستم‌ها که البته خیلی به ندرت پیش می‌آید، اصلاح شود و برطرف شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار