تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۲۷۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل آتش نشانی اهواز:
آتش سوزی 5 ساعته انباری در اهواز
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی انباری در سلمان فارسی اهواز با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی انباری در سلمان فارسی اهواز با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

امیر نجفی اظهار کرد: شب گذشته راس ساعت ۲۱ و ۴۷ دقیقه با تماس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، خبر رخداد حادثه آتش سوزی وسیع در انباری در خیابان خوانساری حد فاصله سلمان فارسی و خیابان امام (ره) اطلاع داده شد.

وی افزود: به دلیل سنگین بودن حریق، آتش نشانان از چندین ایستگاه به محل اعزام و به دلیل موقعیت مکانی و ترافیک توانستند با دشواری در محل حاضر شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: فرمانده وقت به محض ورود با شعله های مهیب آتش که از تمامی نقاط انبار زبانه می کشیدند، روبرو شد.

نجفی بیان کرد: اظهارات و تماس های مکرر شهروندان، حاکی از شدت حادثه بود که همه بیانگر این بود که از شروع آتش سوزی مدتی گذشته و با توجه به چیدمان غیر اصولی کالاها، قرار گرفتن در مسیر وزش باد و عدم امکان دسترسی به کانون آتش، حریق به سرعت گسترش یافته بود.

وی عنوان کرد: فرمانده تیم حاضر در محل همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق از ستاد فرماندهی تقاضای اعزام نیروهای کمکی و پشتیبانی کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد: در نهایت پس از گذشت پنج ساعت علاوه بر کنترل حریق و جلوگیری از سرایت آتش به مغازه هایی که در همجواری کانون حریق بودند، آتش سوزی اطفا شد.

نجفی یادآور شد: در این حادثه ۶ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات از سازمان آتش نشانی شرکت داشتند.

وی ادامه داد: در این عملیات سنگین  ۱۸ نیروی آتش نشان به همراه معاون عملیات و مدیران مناطق آتش نشانی حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با وجود حضور و تلاش عوامل پلیس، حضور بی شمار شهروندان تماشاچی موجب کندی و اختلال در تردد خودروهای امدادی، انتظامی شده بود.

نجفی بیان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار