تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۲۷۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده نیروی انتظامی دزفول:
کت‌های تفریحی دزفول شناسنامه‌دار می‌شوند
فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: کت‌های تفریحی دزفول در کنار ساحل دز شناسامه دار می‌شوند
فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: کت‌های تفریحی دزفول در کنار ساحل دز شناسامه دار می‌شوند.

علی الهامی  ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: شهرستان دزفول دارای یک ظرفیت گردشگری منحصر به فرد بوده و به همین جهت هم زمان با فصل گرما گردشگران گسترده‌ای از شهرهای مختلف برای استفاده از این ظرفیت به دزفول وارد می‌شوند.

وی افزود: یکی از خدمات مورد نیاز در حوزه گردشگری مطابق با نیاز شهروندان شهرستان ساماندهی استفاده از قایق‌های موتری در رودخانه دز است.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول عنوان کرد: تردد هرگونه قایق موتوری در رودخانه دز باید با مجوز انجام شده تا ضمن رعایت قانون از سو استفاده افراد سود جو، جلوگیری شود.

وی گفت: یکی دیگر از نیازهای این حوزه، توجه به ساماندهی کت‌های دزفول بوده که با پیگیری‌های صورت لزوم اجرای آن مشخص و به همین جهت کت‌های دزفول در کنار ساحل دز شناسنامه دار خواهند شد.

الهامی بیان کرد: در صورت شناسنامه دار کردن کت‌های دزفول، نحوه بهره برداری و استفاده از آن‌ها مشخص شده و به همین جهت اجرای آن مطابق با قانون و نیازهای شهروندان باید هدف گذاری شود.

وی افزود: یکی دیگر از خدماتی که در حوزه گردشگری دزفول نیازمند توجه بوده، اجرای طرح پیوست فرهنگی بوستان‌های ساحلی دزفول است.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول اظهار کرد: گام‌هایی شامل تعیین هدف، برنامه ریزی و تبیین اهداف و برنامه‌ها، اجرای دستورات، تفکیک مسئولیت‌ها و نظارت و در نهایت، گرفتن بازخورد برای اجرای پیوست فرهنگی لازم و ضروری است.

 در دزفول در حاشیه رودخانه دز محیط‌های کوچک ساحلی وجود دارد که در خوزستان به آن کت گفته می‌شود و برای تفریح، اقامت و شنا از آنها استفاده می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار