تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۲۷۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات فوتبال خوزستان خبر داد:
آمادگی کامل ورزشگاه غدیر برای میزبانی مسابقات لیگ برتر
رئیس هیات فوتبال خوزستان از آمادگی کامل ورزشگاه غدیر برای میزبانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خبر داد
رئیس هیات فوتبال خوزستان از آمادگی کامل ورزشگاه غدیر برای میزبانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خبر داد.

عبدالکاظم طالقانی امروز در رابطه با رتبه برتر هیات فوتبال خوزستان در بین  32 هیات فوتبال کشور اظهار کرد: با توجه به کسب عنوان قهرمانی تیم استقلال خوزستان، صعود صنعت نفت آبادان به لیگ برتر، فعالیت‌های آموزشی مربیان، داوران و میزبانی‌هایی که در سطح استان داشته‌ایم، موفق به کسب عنوان برترین هیات فوتبال در فصل گذشته شدیم.

وی با اشاره به مراسم تجلیل از هیات برتر بیان کرد: با برنامه‌ریزی خوبی که از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد مراسم تقدیر و تشکر از برترین‌های لیگ 95-94 انجام گرفت که امیدواریم این برنامه‌ها نیز مدون و همه‌ ساله به‌ صورت باشکوه‌تر برگزار شود.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان در رابطه با برگزاری بازی مسابقات لیگ برترفصل 96-95 در ورزشگاه غدیر اهواز عنوان کرد: تمامی بازی‌های لیگ برتر امسال نیز در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود و این ورزشگاه آمادگی کامل جهت میزبانی تیم‌های را دارد؛ همچنین بازی‌های لیگ دسته یک نیز در استادیوم تختی اهواز انجام می‌شود.

طالقانی خبر خوشی به هواداران تیم فولاد خوزستان داد و افزود: با پیگیری‌هایی که درباره ایوب والی کرده‌ایم و بر اساس دستورالعملی که وجود دارد اگر اقداماتی از سوی بازیکن برای حل موضوع دوپینگی که صورت گرفت انجام شود از سوی کمیته استیناف امکان تعلیق حکم وی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان انجام داده‌ایم مستنداتی مبنی بر انجام اقدامات لازم از سوی بازیکن وجود دارد که باید به دبیرکل فدراسیون فوتبال داده و سپس به کمیته استیناف ارسال شود که امیدواریم این موضوع حل و بازیکن بتواند در راستای اهداف تیم فولاد خوزستان به آنها کمک کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار