تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کل دادگستری خوزستان:
هدف دشمن رفراندوم کردن انتخابات مجلس است
رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار داشت: دشمن تصمیم دارد از انتخابات مجلس علیه خودمان استفاده کند.

به گزارش فارس، محمد باقر الفت در جلسه هم اندیشی دادستان‌های حوزه‌های قضایی سراسر استان اظهار داشت: دشمن با کارشکنی‌های خود قصد بی‌‌انگیزه کردن مردم برای شرکت در انتخابات و تحریم آن توسط  عده‌ای از رجال سیاسی را دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد یکی از ارکان اساسی مملکت را متزلزل کند، افزود: مخالفان نظام برای اینکه به اهداف خود برسند، قصد به چالش کشیدن انتخابات را دارند و می‌خواهند این انتخابات را تبدیل به یک رفراندوم کنند.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اخیر گفت: انتخابات سال 88 دستاوردهای ناخوشایند امنیتی بسیاری داشت و نظم اجتماع را برهم ریخت.
الفت افزود: نباید اجازه داد که در اثر سهل انگاری‌های ما، از ناحیه بیگانه، حق کاندیداها و یا هواداران آنها تضییع شود که در غیر این صورت جبران آن بسیار مشکل است.
وی با تاکید بر اینکه فصل الخطاب، فرمایشات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: دستگاه قضایی موظف است براساس تصمیمات معظم له و ریاست قوه قضاییه حرکت کند.
الفت اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در زمینه انتخابات، خوب و به موقع تصمیم بگیریم باید افکار خود را به افکار رهبری نزدیک کنیم.
وی با بیان اینکه قوه قضاییه اقدامات پیشگیرانه خود را از چند ماه پیش آغاز کرده، گفت: مقدمات انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوم دی با ثبت‌نام کاندیداها رسماً آغاز می‌شود و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید در این مدت اقدامات پیشگیرانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.
:
:
:
آخرین اخبار