تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیئت‌مدیره خیریه پزشکان رامهرمز خبر داد:
احداث درمانگاه تخصصی خیریه پزشکان رامهرمز
عضو هیئت‌ مدیره خیریه پزشکان رامهرمز از احداث درمانگاه تخصصی توسط پزشکان رامهرمزی خبر داد
عضو هیئت‌ مدیره خیریه پزشکان رامهرمز از احداث درمانگاه تخصصی توسط پزشکان رامهرمزی خبر داد.

منصور معتمدی امروز اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم شهرستان به ارائه خدمات پزشکی تخصصی و با توجه به نشست فروردین‌ماه سال‌جاری توسط جراح کشوری، کامیاب صمیمی و سایر پزشکان و همکلاسی‌های دوران تحصیل تصمیم بر احداث یک درمانگاه تخصصی خصوصی و خیریه گرفته شد.

وی ادامه داد: برخی از این پزشکان هر ساله در نوبت‌های متعدد به رامهرمز مراجعه می‌کنند و مشغول به طبابت و مداوای مردم به‌صورت رایگان می‌شوند.

عضو هیئت‌ مدیره خیریه پزشکان رامهرمز تصریح کرد: این پزشکان در تخصص‌های مختلفی هستند که می‌توانند به همراه پزشکان بومی متخصص که در شهرستان ساکن هستند در این مجتمع پزشکی تخصصی که به‌صورت خصوصی و با مشارکت خیرین احداث خواهد شد مردم را در امور درمانی یاری دهند.

وی افزود: پرداختن به امور خیریه، اجری ماندگار و میراثی گرانقدر است که برای افرادی که در این امور شرکت می‌کنند باقی خواهد ماند.

معتمدی در پایان گفت: از تمام مردم شهر و روستاهای این شهرستان و شهرهای هم‌جوار و کسانی که دستی در امر خیر و کمک‌رسانی دارند تقاضا می‌کنیم که ما را در این امر خداپسندانه که سود آن عاید مردم خواهد شد یاری دهند و در صورت نیاز با شماره تلفن‌های 09161910184 خیرالله بیگدلی از اعضای هیئت‌ مدیره تماس حاصل کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار