تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۲۸۰۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهلت ارسال آثار تا 15مرداد؛
ارسال 600 اثر به جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به برگزاری جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی پنجم مهرماه در این دانشگاه، گفت: تا کنون 600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به برگزاری جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی پنجم مهرماه در این دانشگاه، گفت: تا کنون 600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دکتر مهدی کوراوند اظهار کرد: جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی پنجم مهر‌ماه جاری در هفت محور شهدای گمنام، شهدای دانشجو، شهدای مدافع حرم، شهدای غواص دفاع مقدس و مقاومت و آزاد‌سازی، در  خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره 2 بخش ادبیات مقاومت و هنر مقاومت وجود دارد که در بخش ادبیات آثار در قالب شعر و داستان مقاومت  و در بخش هنر مقاومت نیز آثار عکس، نقاشی، طراحی، فیلم کوتاه و موسیقی پذیرفته می‌شوند.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: متقاضیان تا 15 مردادماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند؛ تا کنون 600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که بیشترین آثار در بخش‌های شعر و داستان کوتاه و فیلم بوده‌اند. نتایج داوری آثار ارسالی نیز 15شهریورماه اعلام خواهد شد.

کوراوند در خصوص هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی در دانشگاه‌ها، گفت: در این جشنواره‌ها ما می‌توانیم مفهوم شهادت را به نسل جدید انتقال دهیم و در واقع مفهوم شهادت و دفاع را بین جوانان وسعت دهیم و به آن عمق ببخشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار