تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در فرمانداری آبادان صورت گرفت
معرفی 8 عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات در آبادان
در نشستی که به منظور معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات در آبادان با حضور فرماندار ویژه برگزار شد، هشت نفر از معتمدین به عنوان اعضای این هیئت انتخاب شدند.

به گزارش فارس، ظهر امروز نشست فرماندار ویژه آبادان با معتمدین این شهرستان  برگزار شده و در پی آن هشت نفر از آنها به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب و معرفی شدند.  
در این مراسم هر معتمد نام هشت نفر را به عنوان اعضای مدنظر خود یادداشت کرده و در پایان هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی‎البدل معرفی شدند.
با شمارش آرای معتمدین، نصرالله‌ حسونی‌بحرینی، مرتضی جعفری، محمدرحیم بهمنی‌نیا، سلمان سهیم‌پور، ارژنگ کوه‌سرخ، احمد‌ زندی، حبیب‌الله رمضانی و سیدحسین حیدری به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات در آبادان معرفی شدند.
در این نشست، معاون فرماندار ویژه آبادان با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه بهتر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اظهار داشت: به دنبال جذب حضور و مشارکت فعال مردم آبادان در این دوره از انتخابات هستیم که این امر جز با همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها و مسئولان فراهم نمی‌شود.
سیدجعفر طباطبایی همچنین درخصوص مهلت نام‌نویسی نامزدهای انتخاباتی گفت: داوطلبان واجد شرایط برای ثبت‌نام نامزدهای نمایندگی مجلس نهم شورای اسلامی تا ساعت 17 روز نهم دی‌ماه می‌توانند با مراجعه به فرمانداری آبادان نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.
:
:
:
آخرین اخبار