تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۰۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کمیته امداد بندر ماهشهر خبر داد
پرداخت 65میلیون‌ریال کمک معیشت به مددجویان‌ماهشهری
مدیر کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر از پرداخت بیش از 65 میلیون ریال کمک معیشت مددجویان تحت حمایت در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد
مدیر کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر از پرداخت بیش از 65 میلیون ریال کمک معیشت مددجویان تحت حمایت در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

محمدرضا حیدری امروز اظهار کرد: کمیته امداد به منظور افزایش توان اقتصادی مددجویان تحت حمایت، سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در راستای حمایت از مددجویان ارائه می‌کند.

وی افزود: یکی از اقدامات کمیته امداد پرداخت کمک‌های موردی ویژه به مددجویان و نیازمندان است که در این رابطه در سه ماهه نخست سال جاری تاکنون مبلغ 65 میلیون ریال کمک موردی ویژه به خانواده مددجویان و غیره پرداخت کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی و درمانی از اقدامات این نهاد در طول سال به شمار می‌رود، گفت: امدادگران با بررسی وضعیت مددجویان نسبت به ارائه خدمات به آنها اقدام می‌کنند.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد با در نظر گرفتن نیازهای خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود که این امر موجب توانمندسازی مددجویان خواهد شد که در نتیجه توانمندسازی مددجویان، افزایش توان مالی و رفع نیازها و مشکلات آنها و ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه را در پی خواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار