تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شادگان:
طلاب و روحانیون باید مسلح به دانش روز باشند
امام جمعه شادگان گفت: طلاب و روحانیون با توجه به توطئه های دشمنان دین در مقابله با اسلام ناب باید مسلح به دانش روز باشند
امام جمعه شادگان گفت: طلاب و روحانیون با توجه به توطئه های دشمنان دین در مقابله با اسلام ناب باید مسلح به دانش روز باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مجید شرفی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در همایش روحانیون و طلاب شهرستان اظهار کرد: برای آگاهی بخشی و بصیرت دهی به جامعه علما و روحانیون رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی افزود: روحانیون، پاسداران و بسیجیان بهترین حافظان در مقابل تهدیدات و ترفندهای دشمنان هستند و باید بکوشند در رسالت و مسئولیتی که برعهده دارند به خوبی نقش آفرین باشند.

امام جمعه شادگان تصریح کرد: طلاب  و روحانیون شاخص های ممتاز جامعه هستند و این فرهیختگان نقش مهم و اساسی در هدایت و راهبری جامعه دینی و اسلامی دارند.

وی ادامه داد: علما در طول تاریخ زحمات زیادی را متحمل شده اند و با توجه به توطئه های دشمنان دین در مقابله با اسلام ناب، مسلح شدن به علم و آگاهی و به روز بودن دانش بسیار ضروری است.

حجت الاسلام شرفی در پایان، با اشاره به اینکه مسجد پایگاه اصلی و سنگر اسلام و انقلاب است گفت: نقش روحانیت در مساجد بسیار کلیدی و تاثیرگذار است و روحانیون می توانند در مساجد با ارتباط مستمر با جوانان، زمینه حضور آنان و آشنایی این نسل با اسلام ناب را فراهم کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار