تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بهبهان:
امانتدار آرای مردم خواهیم بود
فرماندار بهبهان گفت: با همه عوامل و دست‎اندرکاران انتخابات پیش‌رو هم‎قسم شده‎ایم که امانتدار آرای مردم باشیم.

به گزارش  فارس، فرهاد باذلی‎محبوب پیش از ظهر امروز در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات که در محل اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات تجلی حضور مردم و مشارکت مهم آنها برای رقم زدن سرنوشت خود بوده که این امر وظیفه ملی و انسانی همه ما است.
وی تصریح کرد: انتخابات همواره فرصت بسیار مهمی برای تقویت نظام بوده و برگزاری 29 انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تا به امروز نشان‎دهنده مردم‎سالاری آن است.
فرماندار بهبهان به سخنان مقام معظم رهبری در عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: با عنایت به فرمایشات ولایت فقیه، انتخابات در کشور ما تا حدودی چالش برانگیز بوده و باید ضمن اینکه بدانیم این رویداد پشتوانه امنیت کشور است از چالش‎های مذکور به خوبی مراقبت کرده و تلاش‎های دشمنان برای ایجاد مشکل در برگزاری انتخابات را چون همیشه ناکام بگذاریم.
وی ادامه داد: طبق اطلاعات بدست آمده از رسانه‎ها، پس از فتنه 88، دشمنان در حال برنامه‎ریزی وسیع برای انتخابات پیش رو بوده که شیب این جریان نیز بسیار تند است و آنها قصد دارند با ایجاد چالش در این رویداد سرنوشت ساز به کشور ما لطمه وارد کنند.
باذلی‎محبوب با بیان اینکه تنها برگ برنده دشمنان ایجاد چالش‎هایی در انتخابات است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با یاری خداوند و امام عصر(عج) با قدرت و قاطع از این امتحان بزرگ سرافراز و پیروز بیرون بیاییم.
وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت‎های مرتبط با برگزاری انتخابات از ماه‌های قبل آغاز شده گفت: لازم است فضای انتخابات فضایی با نشاط، شفاف و آرام بوده و باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری ضمن برنامه‎ریزی مناسب، جریانات مربوط به برگزاری این رویداد مهم به خوبی هدایت شوند.
فرماندار بهبهان با اشاره به چهار شعار مشارکت حداکثری، قانون مداری، عدالت محوری و امانتداری اظهار داشت: در سطح شهرستان نیز تلاش‎های فراوانی شده و با برگزاری جلسات متعدد و ارتباط بسیار نزدیک با هیئت نظارت در راستای عملی به این چهار شعار مهم وزارت کشور گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: ما با همه کاندیداها یکسان برخورد کرده همه را با آغوش باز پذیرفته و به مردم این قول را می‎دهیم که به تمام معنا و به دور از هرگونه جانبداری، امانتدار آرای آنها باشیم.
باذلی‎محبوب افزود: در تلاش هستیم که پس از اتمام مهلت ثبت‌نام و پیش از نتیجه تأیید صلاحیت، همه کاندیداها را گرد هم جمع کرده و از آنها بخواهیم که تنها خود را معرفی کرده و از اظهارنظر، تخریب و هرگونه اقدام در خصوص دیگران اجتناب کنند.
وی همچنین عنوان کرد: ارتباط بسیار نزدیکی را با کاندیداها خواهیم داشت و جریانات تبلیغات، انتخابات و پس از آن را به طور کامل کنترل کرده و از بروز چالش‎های احتمالی جلوگیری خواهیم کرد.
فرماندار بهبهان با بیان اینکه مسئول پاسخگویی در هر شهرستان در رویداد انتخابات فرماندار هر شهرستان خواهد بود، به نحوه انتخاب معتمدین اشاره کرد و ابراز داشت: در 72 ساعت گذشته، 30 نفر را با همکاری هیئت نظارت و مشورت با صاحب‌نظران انتخاب کرده و پس از رای‎گیری امروز و انتخاب هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی‎البدل هیئت اجرایی انتخابات در بهبهان، از دیگر معتمدین در پست‎های جداگانه‎ای استفاده خواهیم کرد.
وی در ادامه تأیید صلاحیت کاندیداها را از طریق مراجع چهارگانه در وزارت کشور و براساس قانون و مستندات اعلام و خاطرنشان کرد: هیچ فردی نیز رد صلاحیت نخواهد شد مگر اینکه مستنداتی قانونی وجود داشته باشد.
باذلی‎محبوب در پایان از برگزاری رایانه‎ای 96 درصد انتخابات پیش رو خبر داد و اظهار داشت: از 25 فرایند انتخاباتی، 24 فرایند آن رایانه‎ای انجام شده و در 10 درصد کشور نیر مرحله آخر که مرتبط با نوشتن رای است نیز به صورت رایانه‎ای انجام می‎شود.
:
:
:
آخرین اخبار