تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۸۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه کارون:
بیمارستان سینا وضعیت مناسبی ندارد
امام جمعه شهرستان کارون وضعیت بیمارستان سینا در شهر کوت عبدالله را نامناسب دانست و گفت: بارها به مسئولان در این رابطه تذکر داده‌ایم ولی توجهی نکردند و پشت گوش انداختند
امام جمعه شهرستان کارون وضعیت بیمارستان سینا در شهر کوت عبدالله را نامناسب دانست و گفت: بارها به مسئولان در این رابطه تذکر داده‌ایم ولی توجهی نکردند و پشت گوش انداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جاسم خضیراوی با اشاره به فوت چند بیمار دیالیزی در بیمارستان سینای شهرستان کارون اظهارداشت: مسئولان برای روشن شدن علت این حادثه در حال پیگیری هستند.

وی افزود: در همین رابطه فرماندار شهرستان کارون وارد عمل شد و استاندار خوزستان نیز یک نماینده از سوی خود در شهرستان کارون مستقر کرد تا این موضوع را بررسی کند و نتیجه نهایی به دست آید.

امام جمعه شهرستان کارون با اشاره به جریحه دار شدن احساسات مردم در مرگ بیماران اضافه کرد: قرار شد علت موضوع از سوی مسئولان بررسی و تحلیل و نتیجه آن به اطلاع رسانده شود که برای این موضوع همه پیگیر هستند.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که نباید این اتفاق رخ می‌داد، تصریح کرد: مردم حق دارند که نگران باشند زیرا در یک مدت کوتاه چند نفر از هموطنان خود را از دست دادیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خضیراوی به تجمع برخی از اهالی شهرستان کارون در اعتراض به مرگ چند هموطن در بیمارستان سینا اشاره کرد و گفت: همیشه از این بیمارستان گلایه‌هایی بوده و برخی از نواقص نیز وجود دارد که انکار ناپذیر نیست ولی درباره اینکه علت فوت این چند به بیمارستان بازمی‌گردد یا نه، باید منتظر بود تا جواب کارشناسی اعلام شود.

وی در ادامه بر نارضایتی مردم از وضعیت بیمارستان سینا به عنوان تنها بیمارستان شهرستان کارون تاکید کرد و ادامه داد: بارها مردم از وضعیت برخوردها، بی‌تفاوتی‌ها، کمبود امکانات و وضعیت بیمارستان ابراز نارضایتی کردند و از این مسئله به ما هم نیز گلایه کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کارون وضعیت بیمارستان سینا در شهر کوت عبدالله را نامناسب دانست و تاکید کرد: بارها به مسئولان بیمارستان در این رابطه تذکر داده‌ایم و گلایه‌های مردم را منتقل کردیم ولی توجهی نکردند و پشت گوش انداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خضیراوی با تاکید دوباره بر این مطلب که مردم حق دارند از وضعیت بیمارستان سینا نگران باشند، خاطرنشان کرد: با این حال اهالی صبور کوت عبدالله و شهرستان کارون در موضوع فوت چند تن از هموطنان باید خویشتن داری خود را حفظ کنند و منتظر اعلام نتیجه کارشناسی این مسئله باشند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار