تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آلیا: ‌در لیست تهران جبهه پایداری هستم

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم که کاندیدای مجلس نهم نیز شده، با اعلام اینکه از لیست جبهه پایداری در تهران کاندیدا شده است، گفت: جبهه پایداری براساس گفتمان اصولگرایی حرکت می‌کند که این همان گفتمان جبهه متحد اصولگرایان است.

 به گزارش فارس، فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس هشتم صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور اقدام به ثبت‌نام برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرد.
 
وی سپس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه از کدام لیست و حوزه انتخابیه در انتخابات آتی مجلس شرکت می‌کنید؟ گفت: همچون دو دوره گذشته از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا می‌شوم و از لیست جبهه پایداری خواهم آمد. 
 
وی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره گفتمان جبهه پایداری نیز گفت: جبهه پایداری براساس گفتمان اصولگرایی حرکت می‌کند که این همان گفتمان جبهه متحد اصولگرایان است. 
 
آلیا افزود: گفتمان جبهه پایداری بر اساس منشور اصولگرایی است که جامعتین تعیین کرده‌اند، از این رو جبهه متحد اصولگرایان با توجه به اقبال مردم به گفتمان پایداری باید بیشتر به این گفتمان توجه کند. 
 
نماینده مجلس هشتم در خانه ملت در ادامه مواضع جبهه پایداری با جبهه متحد را تا حدود زیادی مشترک با یکدیگر عنوان کرد و افزود: جبهه پایداری به دلیل شرایطی که در دو سه سال گذشته شکل گرفت، تشکیل شد و بر مطالبات رهبر معظم انقلاب تاکید دارد. 
 
وی البته ابراز امیدواری کرد که در نهایت لیست جبهه متحد و جبهه پایداری یک لیست مشترک باشند. 
 
به گزارش فارس آلیا در ادامه گفت‌و‌گوی خود با خبرنگاران، دیپلماسی فعال پارلمانی، مقابله با جهان استکبار، حمایت قاطع از فناوری هسته‌ای، کاهش رابطه با دولت انگلیس و نیز همکاری خوب با دولت در هدفمندی یارانه‌ها و موضوع بنزین را از جمله اقدامات خوب مجلس هشتم برشمرد و گفت: امیدواریم در 3 و 4 ماه مانده به انتخابات کارهای بر روی زمین مانده ازجمله قانون جامع حمایت از ایثارگران‌ به نتیجه برسد چرا‌که همه ما مدیون شهدا هستیم. 
 
آلیا در ادامه به نقاط ضعف مجلس هشتم اشاره‌‌‌ کرد و گفت: یکی از ضعف‌های مجلس هشتم عدم استفاده از پتانسیل اکثریت مجلس در فراکسیون اکثریت (‌اصولگرایان) بود و دلیل این مسئله این بود که رئیس مجلس همزمان ریاست فراکسیون اکثریت را بر عهده داشت و به دلیل ملاحظاتی که برای سیاست مجلس دارد، این فراکسیون در مقاطعی حساس مانند فتنه 88 عقب‌تر از مردم عمل کرد. 
 
وی در خاتمه مجموع عملکرد مجلس هشتم را خوب توصیف کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب از در مجموع از اقدامات مجلس ابراز رضایت داشتند که البته امیدواریم در چند ماه باقی مانده از عمر این مجلس به وظایف خود بهتر عمل کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار