تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۸۲۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس خواستار شد:
لزوم مشارکت مسؤولان در طرح جامع توسعه راهبردی شوش
سند جامع توسعه راهبردی این شهرستان، نقشه راهی برای توسعه و پیشرفت و رشد این منطقه است که همراهی مسؤولان در تکمیل این سند بسیار ضروری است
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: سند جامع توسعه راهبردی این شهرستان، نقشه راهی برای توسعه و پیشرفت و رشد این منطقه است که همراهی مسؤولان در تکمیل این سند بسیار ضروری است.

سید راضی نوری در شورای اداری شهرستان شوش که در سالن محل اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان شوش ظرفیت بالایی دارد که در حد خود بی‌نظیر است اما باید از این ظرفیت‌ها استفاده و بهره‌وری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در اوایل سال جاری با حضور فرمانداری و مسؤولان شوش، طرح تهیه و تدوین سند توسعه و راهبردی این شهرستان به تصویب رسید که براساس آن ادارت موظف شدند تا برای تکمیل این سند مشارکت‌ها و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نوری با انتقاد از برخی مسؤولان که با طرح جامع توسعه شوش همراهی نکردند یادآور شد: مشارکت مسؤولان ادارات و ارگان‌های شهرستان برای تکمیل این سند جامع، بر اساس احساس مسؤولیت انجام شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با طرح جامع توسعه راهبردی شوش گفت: در این طرح مقرر شد که دستگاه‌ها و ادارات و سازمان‌های دولتی و نیمه دولتی در شهرستان شوش در تکمیل  این سند، برنامه ده ساله حوزه خود را تعریف کنند.

نوری با اشاره به اهمیت سند توسعه راهبردی شهرستان، آن را نقشه راهی برای توسعه و پیشرفت و رشد این منطقه توصیف کرد و ادامه داد: اهمیت این سند از آن جهت است که می‌تواند در مدیریت، توسعه و پیشرفت این شهرستان تأثیر گذار باشد.

شهرستان شوش یکی از شهرستان‌های شمالی استان خوزستان است که با بیش از دویست هزار نفر جمعیت دارای بیش از 210 روستا است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار