تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۲۸۲۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
منطقه آزاد اروند نگاهی ویژه به بهداشت‌ودرمان داشته باشد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد اروند باید نگاه ویژه ای به مسائل بهداشتی و درمانی منطقه داشته باشد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد اروند باید نگاه ویژه ای به مسائل بهداشتی و درمانی منطقه داشته باشد.

منطقه آزاد اروند نگاهی ویژه به بهداشت‌ودرمان داشته باشد

غلامرضا شرفی در حاشیه بازدید از مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان اظهار کرد: مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان به عنوان یکی از با سابقه ترین و به نام ترین مراکز درمانی منطقه باید با نگاه کارشناسانه از سوی مسئولان منطقه آزاد اروند به منظوره بهروری و ارتقای سطح خدمات مورد حمایت قرار گیرد.

وی ضمن تشکر از اقدامات به عمل آمده توسط مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، از مدیران این مرکز خواست همچنان با انگیزه بیشتر به اقدامات و پیگیری برنامه های راهبردی این مرکز در راستای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی ادامه دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان برای حرکت به سوی اهداف سازمانی و ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه باید تمامی امور مختلف را به کار گیرد و همه آنها را برای وصول به اهداف مزبور بسیج کند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اول پیگیری های هر سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان، مطالبات بهداشتی و درمانی مردم است، تصریح کرد: پیگیر مطالبات مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان از سازمان های مختلف خواهیم بود.

شرفی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی با توجه به همکاری های به عمل آمده توسط مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان باید در اسرع وقت مطالبات معوق این مرکز را تسویه کند.

شرفی در نشستی که با دکتر مسعودی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و دیگر مسئولان این مرکز داشت، تاکید کرد: ارتقای خدمات در مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در دستور کار قرار گیرد
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار