تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس راه و شهرسازی خرمشهر خبر داد:
مهلت ۲ هفته ای برای تکمیل سهم آورده متقاضیان مسکن مهر خرمشهر
به متقاضیان پروژه مسکن مهر شهرستان که نسبت به تکمیل سهم آورده خود اقدام نکرده اند دو هفته مهلت داده می شود
رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر گفت: به متقاضیان پروژه مسکن مهر شهرستان که نسبت به تکمیل سهم آورده خود اقدام نکرده اند دو هفته مهلت داده می شود.

محمدرضا کنگانی اظهار کرد: تصمیم به جایگزینی در پی ارسال دو اخطاریه صادر شده و قرار است پس از ارسال اخطار سوم و گذشت دو هفته عملی شود.

وی افزود: پس از پایان مهلت زمانی تعیین شده تمام پول های پرداخت شده از سوی عضو مسترد و واحد به متقاضی دیگری واگذار می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر با تاکید بر اینکه حذف از طریق اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی صورت می گیرد، افزود: با توجه به اخطاریه های صادر شده اداره تعاون نیز با این تصمیم موافقت کرده است.

وی، هدف از این اقدام را پیشروی پروژه مسکن مهر اعلام کرد و گفت: برخی از بلوک های پروژه مسکن مهر به دلیل ناهمگون در پرداخت سهم آورده به متقاضیان تحویل نشده و این تصمیم نیز برای تحویل واحدها و پیشروی تحویل پروژه ها است.

کنگانی با بیان اینکه  ۳۰۰ واحد مسکن مهر در خرمشهر آماده تحویل است، واگذاری بقیه واحدها تا پایان سال ۹۶ را پیش بینی کرد و ادامه داد: تسهیل شرایط و تغییر پیمانکاران از جمله سازو کارها برای تسریع در اجرا و به سرانجام رسیدن این پروژه در خرمشهر است که در صورت اقدام متقاضیان و رفع برخی مشکلات پیش بینی می شود، تمام واحدها تا پایان سال ۹۶ تحویل شوند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: مسکن مهر خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار