تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انعقاد یک قرارداد پژوهشی حوزه آب در دانشگاه رامین
مدیر پژوهشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از امضای یک قرارداد پژوهشی میان این دانشگاه و شرکت بهره‌برداری کارون بزرگ به‌ ارزش 300 میلیون ریال خبر داد
مدیر پژوهشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از امضای یک قرارداد پژوهشی میان این دانشگاه و شرکت بهره‌برداری کارون بزرگ به‌ ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.

دکتر منصور غنیان اظهار کرد: این قرارداد پژوهشی روز گذشته میان شرکت بهره‌برداری شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ و دانشگاه رامین خوزستان به امضا رسید.

وی با بیان این‌که دانشگاه رامین دانشگاه معین این شرکت است، گفت: این تفاهم‌نامه برای انجام برخی کارهای تحقیقاتی به ارزش حدود 300 میلیون ریال و به‌مدت یک سال منعقد شده که به حل مشکلات و معضلات مدیریت و بهره‌برداری شبکه‌ی آبیاری و زهکشی زیرمجموعه شرکت بهره‌برداری کارون بزرگ می‌پردازد.

مدیر پژوهشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در خصوص دیگر تفاهم‌نامه‌های این دانشگاه، عنوان کرد: سال گذشته تفاهم‌نامه پژوهشی میان سازمان آب‌و‌برق خوزستان و دانشگاه منعقد شده بود که امسال عملیاتی شد؛ این تفام‌نامه در راستای انجام 33 عنوان پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی با دفتر تحقیقات سازمان آب و برق خوزستان منعقد شد.

غنیان ادامه داد: همچنین تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری خوزستان در راستای توسعه و گسترش فعالیت‌های پارک در زمینه کشاورزی با محوریت دانشگاه رامین از دیگر تفاهم‌نامه‌های پژوهشی مهم این دانشگاه است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار