تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۳۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
انتقال زمین‌های «تانک فارم» آبادان قطعی است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مراحل اداری انتقال زمین‌های تانک فارم انجام شده و انتقال قطعی است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مراحل اداری انتقال زمین‌های تانک فارم انجام شده و انتقال قطعی است.

غلامرضا شرفی در خصوص آخرین وضعیت مالکیت زمین‌های تانک فارم که در گذشته متعلق به مجموعه نفت و مخازن سوخت بود، اظهار کرد: مجموعه نفت همچنان در خصوص زمین‌های تانک فارم ادعای خود را دارد.

وی ادامه داد: حوزه نفت جدیداً نیز کارها و پروژه‌های جدیدی را در دست اقدام دارد و در صورت نیاز ممکن است ادعا بر مالکیت این اراضی را تشدید کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مسؤولان نفت در این خصوص، تصریح کرد: این موضوع در غالب گلایه از سوی مسؤولان نفت ابراز شده است اما مراحل اداری انتقال این زمین‌ها انجام شده و انتقال قطعی است.

شرفی عنوان کرد: بخشی از این زمین‌ها به شهرستان واگذار خواهد شد و بخشی از آن نیز به موضوع گمرک و بندر آبادان اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: موضوع تانک فارم و موادی که در طول جنگ تحمیلی و پیش از آن به صورت سوخته در خود جای داده است، بهره‌برداری از خاک آن را به صورت یک منطقه امن و ایمن را نخواهد داد تا بتوان به صورت قطعی در خصوص آن نتیجه‌ای گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بحث گمرک، اسکله‌های درون سرزمین و فضای سبز از جمله مواردی است که در خصوص آن مذاکراتی شده، اما تا کنون به عملیاتی شدن موضوع منجر نشده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار