تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۸۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود تاکسی های اروندی به ناوگان تاکسیرانی خرمشهر
در فاز نخست تحویل تاکسی های اروندی در خرمشهر، طی مراسمی هفت دستگاه تاکسی به تاکسیرانان خرمشهری تحویل شد
شامگاه چهارشنبه طی مراسمی، هفت دستگاه خوردوی تاکسی اروندی به ناوگان تاکسیرانی این شهر اضافه شد.

ولی اله حیاتی فرماندار خرمشهر در این مراسم با تاکید بر اینکه این حرکت حاصل عزم جمعی است با تقدیر از دست اندرکاران فراهم سازی زمینه تحویل تاکسی های اروندی در خرمشهر، اظهار کرد: تا پایان سال، ۱۶۰ دستگاه تاکسی اروندی به ناوگان تاکسیرانی خرمشهر اضافه می شود و این تاکسی ها قادر به تردد در محدوده استان هستند.

وی همچنین خواستار فراهم سازی زمینه تردد این خودروها در خارج از استان نیز شد.

حیاتی در ادامه با یادآوری اینکه تاکسی های خرمشهر سال گذشته مجوز تردد به مرز در ایام اربعین را داشتند، از صدور این مجوز برای اربعین امسال نیز خبر داد.

شهردار خرمشهر نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: سهمیه امسال تاکسی های اروندی خرمشهر ۱۶۰ دستگاه است که ۳۰ دستگاه دیگر تا پایان شهریور و بقیه تا پایان سال تحویل می شوند.

محمد علی دوایی فر با بیان اینکه هیوندای «اکسنت» و «النترا» مدل تاکسی های اروندی تحویل شده به خرمشهر است، افزود: ۳۰ میلیون تومان وام بدون بهره به واجدین واجد شرایط اختصاص می یابد.

مسئولان برای محرومیت زدایی از خرمشهر تلاش کنند

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان باید برای رفع محرومیت این شهرستان تلاش بیشتری داشته باشند.

عبدالله سامری شامگاه چهارشنبه در آئین رونمایی از خودروهای تاکسی پلاک اروند در خرمشهر با اشاره به تصویب ردیف اعتباری برای احداث زیرساخت های خرمشهر، اظهار کرد: دولت های پیشین نیز هزینه هایی مشابه و حتی بیشتری را برای سازندگی خرمشهر انجام داده اند، هزینه های که باید ۱۵ سال پیش صرف عمران و سازندگی می شد که به خاطر نبود مسئولان دلسوز این کار اجرایی نشد.

وی، خرابی های بسیار خرمشهر را عاملی در نمایان نشدن اقدامات سازمان منطقه آزاد دانست و گفت: اقدامات خوبی از سوی سازمان منطقه ازاد اروند در زمینه سازندگی و عمران انجام شده اما حجم بالای خرابی ها بر کارهای انجام شده غلبه کرده و باعث شده این اقدامات به چشم نیاید.

سامری، موضوع اختلاف خود با سازمان منطقه آزاد اروند را یک شایعه خواند و اظهار کرد: تمام سخنان من از سر دلسوزی برای عمران شهر است.

وی در ادامه به تفاوت وسیع موجود در دو شهر خرمشهر و آبادان نیز اشاره و خواستار وورد تمامی مسئولان برای محرویت زدایی از منطقه شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین به پیشرفت های تاکسیرانی خرمشهر ظرف مدت اخیر اشاره و از مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز خواست تا مجوز تردد تاکسی ها به محدوده بندر را صادر کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار