تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۲۸۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندا ایذه و باغملک:
مطبوعات خوزستان نیازمند حمایت ویژه هستند
نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: مطبوعات خوزستان تلاش فراوانی در راستای بیان مشکلات دارند به همین دلیل نیازمند حمایت ویژه هستند
نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: مطبوعات خوزستان تلاش فراوانی در راستای بیان مشکلات دارند به همین دلیل نیازمند حمایت ویژه هستند.

هدایت الله خادمی در گفتکو با خبرنگار با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: 1٧ مرداد یادآور پیام رسانان واقعی و حقیقت نگارانی است که با خون خود در ارائه خبر صحیح و آگاهی رسانی جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت ارشاد باید به فکر درمان قطعی و نه مسکن مقطعی باشد، بیان کرد: صدور مجوزهای بی رویه توسط معاونت مطبوعاتی، مطبوعات خوزستان را زمین گیر کرده است و راه حلی برای برون رفت از این وضعیت ارائه نمی کند.

وی افزود: این درست است که معاونت مطبوعاتی باید پاسخگوی درخواست های متقاضیان باشد اما آیا نیم نگاهی به وضعیت اسف بار مجوزهای صادر شده داشته است یا نه؟

خادمی با بیان اینکه آیا وزرات ارشاد فقط بانی صدور مجوز است گفت:مجوز دادن یک بحث است ،حمایت از مجوز و گیرنده مجوز هم بحث دیگریست .

نماینده ایذه و باغملک اظهارکرد: امروز مطبوعات خوزستان دچار بیماری شده و در حال تمرین شیمی درمانی است که درمان قطعی ان ضروری است.

وی تصریح کرد: شرکت های بزرگ نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و نیشکر و ... چه اقداماتی برای مطبوعات خوزستان انجام داده اند؟ امروز مشاهده می کنیم که آگهی های شرکتهای نفتی باید به تهران ارسال شوند و روابط عمومی وزرات نفت اقدام به تعیین روزنامه و ارسال به ان روزنامه کند علت اینکار چیست و چرا باید نگاه از بالا به پایین به خوزستان شود؟

خادمی اظهار کرد خانه مطبوعات خوزستان هم که می بایست قاطعانه در برابر چنین اجحاف های صف آرایی کند متاسفانه منفعلانه برخورد می کند.

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: رسانه ها باید همان گونه که مطالبات مردم را به سمع و نظر مسئولان می رسانند مطالبات و مشکلات خود را بدون ترس ارائه کنند چرا که وجود مطبوعات قوی در جامعه باعث خواهد شد که مدیران نالایق و واپسگرا از ترس رسانه ای شدن عملکرد ضعیف خود، به فکر تقویت و تحول در سازمان تحت صدارتشان باشند.

خادمی افزود: مطبوعات خوزستان باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرند تا این پیام رسانان واقعی و حقیقت نگاران جامعه بدون دغدغه دست به قلم ببرند و نقاط ضعف و قوت استان را به رشته تحریر در آورند.

این نماینده مجلس گفت: خبرنگاران مشاوران نماینده های مجلس و مدیران هستند و انتقاد کردن آنها را باید چراغ راه دانست و استقبال کرد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم ایذه باغملک
|
United States of America
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
سلام اقای خادمی همین شعاربود مردم ایذه وباغ ملک مردم بختیاری به پاخیزید اشتقال شروع شد انهم برای غیر بومی مگر جوانان ایذه باغ ملک استاد دانشگاه یادکترا ندارند یا فکر کردیددر توانشان نیست البته حسادت نیست اما خودمان زحمت کشیدم میوه درختمان اول خودمان باید استفاده می کردیم بعد غریبه ها ماجوانان ایذه و باغملک واقا نارحت هستیم فکرنمیکردیم به این زودی فراموش بشیم ماهم دکترا داریم هررشته ای بخواهید اما باز باید بگیم ای کاش اشنا داشتیم تا بیکار نباشبم
:
:
:
آخرین اخبار