تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار آبادان:
ثبت نام 15 نامزد انتخاباتی در آبادان/ هیچ خانمی در بین کاندیداها نیست
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان گفت: 15 نامزد انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

سیدجعفر طباطبایی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: انتخابات در این شهرستان مطمئناً با حضور بسیار گسترده و ملموس‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و اهمیت و جلوه آن رنگ و بویی باشکوه‌ خواهد داشت.
وی افزود: ولایت‌مداری، عشق به امام و انقلاب و برملا شدن چهره کریه دشمن، مردم را به خلق حماسه 9 دی وادار و دشمن را از اهدافش ناکام گذاشت.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت پیوند چنین حماسه‌های مردمی و شورانگیزی در اوج عزت و اقتدار خود قرار دارد.
وی ادامه داد: همه تلاش ما برگزاری انتخاباتی با فضایی سالم و در خور شأن است که مطمئناً با تعامل شهروندان و دستگاه‌های اجرایی این مهم تحقق می‌یابد.
طباطبایی با اشاره به تعداد آرای نامزدهای ثبت‌نامی این دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان گفت: 15 نامزد انتخاباتی در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌‌اند.
وی با بیان میزان تحصیلات این افراد خاطرنشان کرد: تعداد پنج نفر از نامزدها دارای مدرک دکتری، هفت نفر مدرک فوق‌لیسانس، دو نفر مدرک لیسانس و یک نفر دارای مدرک فوق‌دیپلم است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان با اشاره به اینکه در بین کاندیداها هیچ خانمی ثبت نام نکرده اضافه کرد: فعلاً از ذکر نام این افراد جلوگیری کرده زیرا باید هیئت اجرایی شهرستان نامزدهای انتخاباتی را تأیید کنند.
وی حداقل سن ثبت نام شدگان را 32 و حداکثر آن 58 سال  عنوان کرد و افزود: 12 نفر با مراجعه به فرمانداری آبادان اقدام به ثبت نام کردند و سه نفر نیز در وزارت کشور کاندیدای نمایندگی نهمین دوره مجلس شدند.
وی عنوان کرد: افرادی که به‌عنوان کاندیدا انتخاب می‌شوند حتماً دارای شاخص‌های لازم و مکفی هستند و از فیلتر تأیید افراد معتمد عبور کرده‌اند.
طباطبایی در پایان با تأکید بر حضور گسترده شهروندان در انتخابات این دوره گفت: امیدواریم با حمایت و تعامل هر چه بیشتر شهروندان شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه در منطقه باشیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
0
آبادان برزيلته
:
:
:
آخرین اخبار