تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توصیه آیت‌ الله‌ کعبی به کاندیداهای جبهه‌ متحد
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بیان اینکه تعدد ليست ها در آستانه انتخابات مجلس نهم از سوي اصولگرايان با اصول تدوين شده جبهه متحد اصولگرايي منافات دارد، گفت: جبهه متحد بايد با کانديداهايي این جبهه که در ليست هاي ديگر قرار مي گيرند، برخورد کند.

آيت ا... عباس کعبي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه جبهه متحد اصولگرايي بر پايه تحکيم وحدت ميان اصولگرايان شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: اعضاء جبهه متحد اصولگرايي بايد منشور تدوين شده از سوي جبهه را مورد توجه قرار دهند و در ليست هاي ديگر قرار نگيرند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد: نام برخي از اعضاء جبهه متحد اصولگرايي اخيرا در ليست هاي ديگري ثبت شده و اين در حالي است که جبهه متحد اصولگرايي بر ارائه ليست واحد از سوي اصولگرايان تاکيد دارد.

اين فعال سياسي ادامه داد:‌حضور برخي از اعضای جبهه متحد در ليست هاي ديگر اين شائبه را ايجاد می کند که اين افراد قصد دارند آراء بيشتري را براي خود جلب کنند.

کعبي خاطرنشان کرد: جلب آراء بيشتر آن هم از طريق قرار گرفتن در ليست هاي ديگر منجر به از بين رفتن وحدت ميان اصولگرايان مي شود و اين مساله با روح حاکم بر جبهه متحد که تحکيم وحدت ميان اصولگرايان تا زمان انتخابات است، مغايرت دارد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در پايان تاکيد کرد: جبهه متحد اصولگرايي بايد از حضور اعضای اين جبهه در ليست هاي ديگر جلوگیری کند.
:
:
:
آخرین اخبار