تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۹۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:
برگزاری مراسم بدرقه کاروان ورزشی خوزستان به رقابت‌های پارالمپیک 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از بدرقه و تقدیر 7 ورزشکار و مربی جانباز و معلول استان برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک 2016 خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از بدرقه و تقدیر 7 ورزشکار و مربی جانباز و معلول استان برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک 2016 خبر داد.

فرامرز کیانی‌زاده امروز با اشاره به برگزاری مراسم بدرقه کاروان ورزشی خوزستان به رقابت‌های پارالمیپک 2016 اظهار کرد: در این پیکارها جواد حردانی، علیرضا قلعه‌ناصر و هاشمیه متقیان در رشته دو و میدانی، حسن رجب‌پور و محمد حیدری در رشته فوتبال 5 نفره نابینایان، غلام‌رضا رحیمی در رشته تیراندازی با کمان، ماشاءالله طاهری به عنوان مربی وزنه‌برداری، سعید امید نوری جعفری در رشته جودو نابینایان، حسین امیری به عنوان مربی تیراندازی نمایندگان استان در رقابت‌های پارالمپیک خواهند بود.

وی افزود: مراسم بدرقه از 7 ورزشکار و 2 مربی جانباز و معلول استان روز سه شنبه(امروز) ساعت 15 در دفتر استاندار استاندار با حضور رئیس هیات جانبازان و معلولان استان و ورزشکاران و مربیان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه این مراسم تقدیر و بدرقه به منظور افزایش انگیزه و تقویت روحیه قهرمانان ورزشی استان برای کسب مقام‌های برتر در مسابقات پارالمپیک ریو 2016 انجام می‌شود، عنوان کرد: به ورزشکارانی که در رقابت‌های پارالمپیک موفق به کسب گردن‌آویزهای طلا (20 میلیون تومان)، نقره (10 میلیون تومان) و برنز (5 میلیون تومان) از سوی اداره کل ورزش و جوانان و استانداری اهدا می‌شود.

کیانی‌زاده همچنین از مراسم استقبال از مصطفی شریفات بازیکن تیم ملی والبیال در مسابقات المپیک ریو 2016 امشب(سه شنبه) ساعت 21 در محل فرودگاه اهواز خبر داد که با حضور رئیس هیات والیبال استان و معاون فنی ورزش اداره کل و ورزش دوستان برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار