تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۹۵۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در هفته دولت صورت می گیرد؛
بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از 17 پروژه صنعت برق خوزستان
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهره‌برداری 14 پروژه احداث و توسعه ایستگاه‌ها و خطوط انتقال و فوق توزيع برق و سه پروژه آماده کلنگ‌زنی این شرکت در هفته دولت خبرداد
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهره‌برداری 14 پروژه احداث و توسعه ایستگاه‌ها و خطوط انتقال و فوق توزيع برق و سه پروژه آماده کلنگ‌زنی این شرکت در هفته دولت خبرداد.

‏محمود دشت بزرگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تقدیر از تلاش‌های همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در استان خوزستان و صنعت برق اظهارکرد: این پروژه‌ها در شهرهای مختلف استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

وی افزود:‏ بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و بر اساس ماموریت ذاتی این شرکت، حداکثر امکانات را بکار گرفتیم تا با انجام اقدامات شایسته در صنعت برق خوزستان و ایجاد تحولی چشمگیر بتوانیم علاوه بر توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز صنایع بزرگ و دیگر مشترکان، رضایت مردم و رفاه اجتماعی را نیز افزایش دهیم .

دشت بزرگ ادامه داد: این پروژه‌ها در شهرهای اهواز، ماهشهر، بهبهان، سوسنگرد، باشت، مسجد سلیمان، اندیمشک، امیدیه، دزفول، ایذه، الوان و شوش هستند .

وی تصریح کرد: مجموع اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها به میزان بیش از 1100 میلیارد ریال از منابع ملی و سایر منابع تامین شده است .

دشت بزرگ اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ها در وهله اول تامین برق مطمئن و پایدار مورد نیاز مشترکان و دیگر متقاضیان خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی در منطقه و نیز افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه برق، کاهش تلفات و افت ولتاژ شبکه در شهرستان‌های مذکور با ایجاد ظرفیت‌های جدید بوده است .

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان یادآور شد: کلیه امور مربوط به طراحی و خدمات مهندسی، همچنین ساخت اکثر تجهیزات و عملیات اجرایی این پروژه‌ها توسط شرکت‌های داخلی انجام گرفته است.
:
:
:
آخرین اخبار