تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۹۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر:
وضعیت اسناد زمین های موقوفه در رامشیر مشخص شود
فرماندار رامشیر گفت: فرآیند تبدیل به احسن زمین های موقوفه شهرستان رامشیر تا کنون بی نتیجه مانده است
فرماندار رامشیر گفت: فرآیند تبدیل به احسن زمین های موقوفه شهرستان رامشیر تا کنون بی نتیجه مانده است.

سعید فیوضی با اشاره به اهمیت مشخص شدن وضعیت زمین های موقوفه در شهرستان رامشیر اظهار کرد: پیگیری های اداری و جلسات صورت گرفته در خصوص رفع این مشکل و یا انجام فرآیند تبدیل به احسن، طی چندین سال گذشته و در چند مرحله از طریق فرمانداری و مراجع دیگر دنبال شده ولی متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است .

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد به منظور حل این مسئله افزود:‌ با توجه مراجعات مکرر و اعتراض چندین ساله شهروندان رامشیر به نظر می رسد پیگیری از طریق مراجع قضایی و ارائه مدارک محکمه پسند از سوی طرفین می تواند راهکار مناسبی یرای حل مشکل چندین ساله شهرستان باشد.

فرماندار رامشیر تصریح کرد:‌ نامشخص بودن وضعیت مالکیت زمین های رامشیر باعث جلوگیری از پیشرفت این شهرستان شده و از سویی دیگر نیز رغبت سرمایه گذاران برای حضور در این شهرستان را کاهش می دهد.

فیوضی در پایان گفت: در حال حاضر مردم خرید و فروش ملک و زمینشان را در شهرداری به صورت توافقی انجام می دهند، به این گونه که قول نامه اولیه را می نویسند و پس از آن که تکلیف سند در اداره ثبت اسناد مشخص شد از عرصه سند کم شده و معامله قانونی می شود که این مسئله مشکلات بسیاری را برای آنها به وجود آورده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار