تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۲۹۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین تیپ مستقل مکانیزه 72 نیروی زمینی ارتش:
نیروهای ارتش در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارند
جانشین تیپ مستقل مکانیزه 72 ارتش گفت: نیروهای ارتش در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارند و وجود روحیه ایثار و شهادت در میان آنان موجب بالندگی نیروهای مسلح شده است
جانشین تیپ مستقل مکانیزه 72 ارتش گفت: نیروهای ارتش در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارند و وجود روحیه ایثار و شهادت در میان آنان موجب بالندگی نیروهای مسلح شده است.

انوشیروان مرادی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و پاسداشت 6 مهر 59 روز مقاومت مردم اندیمشک اظهار کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند و این امر به سبب وجود روحیه ایثار و شهادت طلبی در این میان این نیروها است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم دلاور مردی و جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس را به نسل چهارم انقلاب انتقال دهیم.

جانشین تیپ مستقل 72 مکانیزه نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: حماسه مقاومت و پایداری مردم اندیمشک و نیروهای مسلح در 6 مهر سال 59 مانع از دستیابی دشمن بعثی تا دندان مسلح به اهداف شوم و پلید خود در استان خوزستان شد.

مرادی یادآور شد: نقش نیروهای مردمی این شهر در کنار نیروهای ارتش در جلوگیری از نفوذ و پیشروی دشمن در محل پل نادری در روزهای آغازین شروع جنگ تحمیلی نقشی پررنگ و تحسن برانگیز است.

وی با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: برگزاری این رژه نشان دهنده قدرت، صلابت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و تقویت کننده وحدت و همدلی در بین آنان است.

وی در پایان بیان کرد: امسال نیز نیروهای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح استواری و قدرت نظامی خود را به رخ دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام خواهند کشید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار