تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۲۹۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند آسان شود
امام جمعه دزفول گفت: مسئولان و خیرین، آغاز سال تحصیلی را برای دانش آموزان نیازمند در این شهرستان آسان کنند.
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول، به دیدار دولتمردان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: باید خدمات دولت را با نقد دلسوزانه بازخوانی کرد.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان به اقتصاد مقاومتی، سیاست خارجی، علم و فناوری در کشور، امنیت، فرهنگ، برنامه ششم توسعه و فضای مجازی به صورت کارشناسانه و با اشراف کامل و جامع به مسائل پرداختند که باید هر وزارتخانه موارد کاری خود را به دقت مطالعه کند.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: شهیدان باهنر و رجایی منشا خدمت برای مردم و از مدیران متخصص در نظام جمهوری اسلامی بودند که باید الگوی دولتمردان باشند.

قاضی دزفولی همچنین با اشاره به تحولات منطقه اضافه کرد: تظاهرات گسترده مردم یمن نویدی برای مسلمانان و نیروهای مقاومت و همچنین نویدبخش پیروزی شیرین برای مسلمانان یمن و بحرین است.

به گفته وی، مردم یمن با انسجام و همدلی و مقاومت در برابر آل سعود راه پیروزی را هموار کرده اند و به زودی شاهد پیروزی آنها خواهیم بود.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه ها به فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: از مسئولان درخواست می شود در آغاز سال تحصیلی جدید هزینه های سنگینی برای خرید لباس و نوشت افزار خاص به خانواده ها تحمیل نکنند.

وی با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران نیز می توانند لطف خود را در آغاز سال تحصیلی جدید شامل حال خانواده های نیازمند کنند ادامه داد: در این صورت فشاری بر خانواده هایی که از لحاظ مالی در مضیقه هستند و برای خرید مایحتاج تحصیلی فرزندانشان مشکل دارند، وارد نمی شود.

امام جمعه دزفول در ادامه، ۲۳ ذی القعده روز زیارت مخصوص حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) از دور و نزدیک را گرامیداشت و افزود: هفتم شهریورماه نیز سالروز انفجار تروریستی در حرم حضرت امیرالمومنین در نجف است که منجر به شهادت آیت الله سید محمدباقر حکیم و جمع زیادی از شیعیان و محبان اهل بیت(ع) شد
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار