تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۹۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از نبودنم در تیم ملی ناراحتم/ مطالباتم پرداخت نشود در تمرینات استقلال خوزستان شرکت نمی‌کنم
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از اینكه در بازی با قطر کنار تیم ملی نیستم ناراحتم اما تابع نظر كادرفنی هستم.
مهدی‌رحیم‌زهیوی  درباره اردوی تیم ملی در ایتالیا و شرایط تمرینی تیم ملی فوتبال اظهار داشت:‌ اردوی خوبی بود و با تلاش مضاعف در دو نوبت تمرین صبح و بعدازظهر به آمادگی رسیدیم.

وی افزود: امیدوارم تلاش‌ بچه‌های تیم ملی و كادرفنی در بازی با قطر، نتیجه بدهد و كارمان را با برد در مسیر جام‌جهانی آغاز كنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد علت خط خوردنش از تیم ملی گفت: اینكه می‌گویند ما خط خوردیم، اشتباه است چون ما در این بازی در كنار تیم ملی نخواهیم بود و در بازی‌های بعدی در صورت نیاز به تیم اضافه می‌شویم. با این حال جدا از دعا برای موفقیت تیم ملی، خودم از این بابت ناراحتم اما تابع نظر سرمربی تیم ملی هستم.

زهیوی با تأكید بر قدرتمند تیم ملی ایران و احتمال بالای صعود به جام‌جهانی تصریح كرد: تیم ایران در این دوره از قدرت بالایی برخوردار است و به نظرم با این شرایط و با بودن كی‌روش، به راحتی می‌تواند به جام‌جهانی صعود كند.

وی با اشاره به شرایط نامناسب مالی استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد: شرایط استقلال خوزستان هم كه اصلاً خوب نیست و مدیران تیم به هیچ‌كدام از تعهدات خودشان بابت وصول مطالبات ما برای فصل قبل و این فصل عمل نكردند. این شرایط باعث شده است من تصمیم بگیرم سر تمرینات نروم و تا پرداخت نشدن مطالباتم جوابگوی كسی نخواهم بود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: تیمی كه می‌خواهد مدعی عنوان قهرمانی باشد باید از نظر ذهنی و فكری آرامش داشته باشد اما در حال حاضر هیچكدام از بچه‌های تیم این شرایط را ندارند. مطمئن باشید اگر اوضاع درست شود هیچكس توان مقابله با این استقلال را نخواهد داشت./میزان
:
:
:
آخرین اخبار