تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۹۸۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد؛
لزوم فعالسازی شرکت پاسارگاد آبادان
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فعال سازی شرکت پاسارگاد تاکید کرد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم فعال سازی شرکت پاسارگاد تاکید کرد.

جلیل مختار روز شنبه در آئین بهره برداری از سه پروژه مختلف در پتروشیمی آبادان ضمن تبریک هفته دولت بر دولتمردانی که در راستای سیاستهای تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» تلاش می کنند، اظهار کرد: تمامی اقداماتی که منجر به افتتاح و بهره برداری می شوند در راستای سیاستهای تبیین و تاکید شده مقام معظم رهبری است، ایشان در زمینه تولید و ارائه خدمات متناسب با توجه به شرایط اقلیمی و بومی موجود همواره تاکید دارند.

وی افزود: انتظار می رود همانگونه که این ظرفیت ها سبب ایجاد فرصتهای شغلی می شوند، موضوع اولویت به کارگیری نیروهای بومی به عنوان یکی از سیاستهای مهم اقتصاد مقاومتی مد نظر مسسئولان ذیربط قرار گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیاری از شرکتهای فعال در سطح منطقه زمانی تحت نام «متخصص» نیروهای کار مورد نیاز خود را از شهرهای دیگر به منطقه می آوردند اما با توجه به ارتقای سطح علمی منطقه آبادان و مردمانش دیگر بهانه ای برای عدم بکارگیری نیروهای متخصص بومی که تعدادشان هم کم نیست، وجود ندارد.

وی، مرزی بودن منطقه و شرایط خاص آن را یادآور شد و تصریح کرد: بایستی ضمن احترام به مردم، فرصتهای شغلی ایجاد شده برای مردم غیور آبادان باشد.

مختار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه ای در پتروشیمی آبادان از «پاسارگاد» به عنوان یکی از این ظرفیتها نام برد و گفت: پاسارگاد که زمانی به عنوان «مرغ طلایی خاورمیانه» لقب داشت اکنون بلا استفاده رها شده است و این جای نگرانی و تاسف دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسئولان ذیربط بایستی با برنامه ریزی، سیاستگذاری توسعه ای برپایه متدها و فرآیندهای تولیدی نوین، موضوع احیاء دوباره و ارتقاء تولید در شرکت پاسارگاد را با استفاده از توان کارشناسان و متخصصان پتروشیمی آبادان در دستور کار خود قرار دهند.

وی با قدردانی دوباره از کسانی که در زمینه اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید گام برمی داریم تا یک فرآیند نهایی و تکمیلی بتواند به ظرفیت و خط تولید در شهرستان اضافه شود، گفت: تنها تاکید دوباره ما بر اولویت دادن به فرصتهای شغلی برای بومی های آبادان است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار