تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۲۹۸۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی خوزستان خبر داد:
رشته‌های دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی 300 درصد رشد داشته است
رئیس دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی خوزستان از رشد 300 درصد رشته‌های این دانشکده در یک سال گذشته خبر داد
خوزنیوز: رئیس دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی خوزستان از رشد 300 درصد رشته‌های این دانشکده در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ حسین عیدانی اظهار کرد: در یک سالی که از عمر دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی خوزستان می‌گذرد تعداد رشته‌های این دانشکده رشد چشم‌گیری داشته است.

وی افزود: این دانشکده در ابتدای آغاز به کار تنها سه رشته داشت ولی الان پس از گذشت یک سال از افتتاح این دانشکده با هشت رشته در حال فعالیت است.

رئیس دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی خوزستان گفت: در حال حاضر این دانشکده در رشته‌های جدید کاردانی معماری داخلی، کاردانی امور موزه، کاردانی گردشگری، کاردانی فرش دستباف، کاردانی هتل داری، کاردانی تراش سنگ‌های قیمتی، کارشناسی مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی مدیریت گردشگری دانشجو جدید می‌پذیرد.

عیدانی خاطرنشان کرد: دانشکده علمی کاربردی میراث فرهنگی خوزستان در ابتدای راه‌اندازی تنها 60 دانشجو داشت ولی الان این دانشکده 185 دانشجو دارد و مطمئناً پس از ثبت‌نام جدید در روزهای آینده این تعداد افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همه رشته‌های این دانشکده مرتبط با میراث فرهنگی است، خاطرنشان کرد: تلاش شده تا رشته‌هایی در این دانشکده اخذ شود که به حوزه میراث فرهنگی ارتباط دارد تا در راستای غنای فعالیت‌ها در این حوزه گام مؤثری برداشته شود.

وی تأکید کرد: ثبت‌نام رشته‌های کاردانی از روز 7 شهریورماه آغاز می‌شود و تا 13 همین ماه ادامه خواهد داشت و برای شرکت در رشته‌های کارشناسی نیز باید از تاریخ 14 شهریورماه اقدام کرد.
:
:
:
آخرین اخبار