تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۲۹۹۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:
بهره‌برداری از 2400 پروژه جهاد کشاوری در هفته دولت
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از 2 هزار و 400 پروژه جهاد کشاورزی بوده‌ایم
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از 2 هزار و 400 پروژه جهاد کشاورزی بوده‌ایم.

حسن رکنی روز یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه دام و طیور خاورمیانه در این شهر اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه بزرگ‌ترین کارخانه دام و طیور کشور در شهرک صنعتی بندر امام خمینی(ره) که حاصل زحمات بسیار تولیدکنندگان است، یکی از بهترین پروژه‌هایی است که تاثیر بسزایی در بخش کشاورزی کشور دارد.

وی با اشاره به آمار پروژه‌های بهره‌برداری شده جهاد کشاورزی در هفته دولت خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 2 هزار و 400 پروژه در بخش‌های مختلف آب، خاک، زراعت و دام و طیور جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسیده که از این میان 340 پروژه به بخش دام و طیور اختصاص دارد.

معاون امور تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها و آغاز به کار آنها منتج به افزایش مواد پروتئینی و بهبود مواد غذایی می‌شود که این مسأله نتیجه زحمات فراوان تولیدکنندگان کشور است.

رکنی در ادامه به تشریح اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها پرداخت و گفت: 15 هزار میلیارد تومان پروژه‌های جهاد کشاورزی در کل کشور بوده که سهم پروژه‌های بخش دام و طیور به میزان 4 هزار و 550 میلیارد ریال است.

این مسؤول در پایان از افزایش 15 درصدی تولیدات بخش کشاورزی در دولت یازدهم خبر داد و گفت: در سال 92 میزان تولیدات بخش کشاورزی 97 میلیون تن بوده که خوشبختانه با تلاش مضاعف در سال 94 شاهد تولیدات کشاورزی به میزان 112 میلیون بوده‌ایم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار