تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۹۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس خبر داد:
تشکیل کمیته ویژه مشکلات بهداشت و درمان خوزستان در وزارت بهداشت
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به مشکلات بهداشت و درمان استان خوزستان در وزارت بهداشت خبر داد
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به مشکلات بهداشت و درمان استان خوزستان در وزارت بهداشت خبر داد.

همایون یوسفی اظهار کرد:‌ مطمئنا یکی از مهمترین مشکلات استان خوزستان و شهرستان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مسئله بهداشت، درمان و سلامت است.

وی افزود: این مشکلات در حوزه فضاهای بیمارستانی، تعداد نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین شاخص های بهداشتی و سلامت مشاهده می شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمینه حل مشکلات فوق، جلسات متمادی با وزیر بهداشت، معاونان وی و همچنین سایر مسئولان ذیربط داریم تا هرچه سریعتر آنها را حل کنیم.

یوسفی ادامه داد:‌ البته کمیته ویژه ای هم برای استان خوزستان در سطح وزارت تشکیل شده و امیدوارم با کمک این وزارتخانه، استانداری و سایر دستگاه ها بتوانیم یک تعریف درازمدتی از وضعیت بهداشت و درمان این استان داشته باشیم تا در آینده مشکلات کاهش پیدا کنند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب فاضلاب گفت: وزارت نیرو و شهرداری متولی بحث فاضلاب هستند و متأسفانه مشکلات موجود در این بخش را به صورت فراگیر در کل کشور داریم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: جمعیت بسیار زیادی از این کشور فاقد پوشش شبکه فاضلاب هستند. البته به عنوان نماینده مردم پیگیر مشکلات فاضلاب نیز هستیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار