تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۳۰۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان
جایگاه سوخت فتح زیدون افتتاح شد
بخشدار زیدون گفت: جایگاه سوخت فتح زیدون با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.

سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده در حاشیه مراسم افتتاحیه جایگاه سوخت زیدون  اظهار کرد: این جایگاه سوخت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون تومان توسط بخش خصوصی در محور زیدون به امیدیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این جایگاه سوخت در 3 هزار متر مربع زمین و با 380 متر زیر بنا در دهستان قلعه کعبی که محور اصلی و جاده امیدیه به سمت بهبهان و گچساران است ساخته شده است.

بخشدار زیدون با اشاره به توسعه بخش خصوصی در منطقه زیدون افزود: امید است با سرمایه‌گذاری درست و به موقع بتوان کمک به‌سزایی به اشتغال‌زایی و تولید داشته باشیم.

فرخنده‌زاده خاطرنشان کرد: تاکنون چهار جایگاه سوخت در زیدون وجود دارد که این امر نشان‌دهنده تردد بالای ماشین‌آلات از محور زیدون به‌عنوان قطب اقتصادی و چهار راه اصلی مواصلاتی استان خوزستان به بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توان منطقه و استعداد خوب در زمینه اقتصادی زیدون افزود: این استعداد در منطقه وجود دارد که با اتکا به توان بخش خصوصی بتوان نقش به‌سزایی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه زیدون داشته باشیم.

بخشدار زیدون افزود: می‌طلبد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در منطقه جذب و تسهیلاتی از طریق بانک‌ها در اختیار این بخش قرار گیرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار