تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیروز کریمی : بنده خدا مظلومی ، برایم کری نخواند/ هوس کردم دوباره قهرمان ایران باشم
فیروز کریمی تاکید کرد هوس کرده یک بار دیگر قهرمان فوتبال ایران باشد.

فيروز كريمي شاهين بوشهر را به فينال جام حذفي ايران برد تا نشان دهد كه همچنان از لحاظ فني در بين مربيان ايراني جزو بهترين‌ها است. شايد خيلي‌ها شانس استقلال را براي قهرماني بيشتر بدانند ولي اين مسائل به هيچ عنوان تمركز آقا فيروز را به هم نمي‌زدند و او به چيزي به جز قهرماني فكر نمي‌كند.

قرار است فينال جام حذفي در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شود و كريمي در مورد برگزاري اين مسابقه در شيراز به خبرآنلاين مي‌گويد:«‌به هر حال اين تصميمي بود كه سازمان ليگ گرفت و همه ما هم به آن احترام مي‌گذاريم. بهتر بود كه اين مسابقه به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شد ولي از لحاظ زماني مشكلاتي وجود داشت. البته اين مشكلات بيشتر به ضرر استقلال بود چون آنها بايد در بازي‌هاي پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا هم شركت كنند.»

استقلالي‌ها معتقدند كه بازي كردن در شيراز باعث خواهد شد كه هواداران زيادي از شاهين بوشهر به ورزشگاه حافظيه بيايند ولي كريمي در اين مورد مي‌گويد:«من معتقدم كه استقلال در همه شهرهاي ايران طرفدار دارد و استقلالي‌هاي زيادي هم به شيراز خواهند آمد. خيلي‌ها تصور مي‌كنند كه تماشاگران بوشهري هم به شيراز مي‌آيند ولي بايد اين را در نظر گرفت كه خيلي‌ها در بوشهر از لحاظ مالي يا ديگر مسائل نمي‌تواننند به شيراز بروند. بوشهري‌ها تعصب ويژه‌اي به شاهين دارند ولي بايد خيلي چيزها را در نظر گرفت و رفتن از بوشهر به شيراز براي تماشاگران ما كه اكثر آنها جوان هستند كار آساني نيست.»

از كريمي در مورد اين موضوع سوال مي‌كنيم كه خيلي‌ها شانس استقلال را براي قهرماني بيشتر مي‌دانند ولي او مي‌گويد:«هيچ كس نمي‌تواند فوتبال را پيش‌بيني كند. شما ديديد كه ما مقابل استقلال چگونه بازي كرديم و در تهران در ثانيه‌هاي پاياني گل خورديم. شاهين بوشهر پتانسيل قهرماني دارد و مطمئن باشيد در بازي فينال به هيچ عنوان تيم دست و پا بسته‌اي نخواهيم بود.»

گويا پرويز مظلومي به آقا فيروز گفته كه شما قرعه‌كشي را برديد ولي ما بازي را مي‌بريم. كريمي اما در اين خصوص مي‌گويد:«بنده خدا پرويزخان به هيچ عنوان چنين حرفي نزد و اين موضوع صحت ندارد. گاهي اوقات مربيان و بازيكنان براي شوخي يا بالابردن جذابيت‌ها چنين حرف‌هايي مي‌زنند ولي واقعيت اين است كه مظلومي چنين حرفي نزد و كري هم نخواند.»

در پايان از كريمي در مورد بحث انتقال هادي شكوري به پرسپوليس سوال كرديم كه او مي‌گويد:«رفتن شكوري به پرسپوليس منتفي شد چون اين باشگاه در بحث معاوضه با ما همكاري نكرد.»
:
:
:
آخرین اخبار