تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۳۰۳۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان اعلام کرد:
شهرداری‌ها امکانات مورد نیاز معلولان را فراهم کنند
استاندار خوزستان از شهرداری های استان خواست تا شرایط و امکانات لازم برای رفاه حال معلولان و جانبازان را فراهم کنند
استاندار خوزستان از شهرداری های استان خواست تا شرایط و امکانات لازم برای رفاه حال معلولان و جانبازان را فراهم کنند.

غلامرضا شریعتی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاعی استان، اظهار کرد: دولت ها نسبت به مردم حقوق و تکالیفی دارند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم ایجاد حقوق یکسان برای مردم، افزود: شهروندان باید از شرایط و امکاناتی یکسانی برای زیستن برخوردار باشند.

شریعتی با تاکید بر اینکه معلولان حق بهترین زندگی را دارند، بر فراهم شدن امکانات برای معلولان به ویژه جانبازان تاکید کرد.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: از شهرداری های استان خوزستان خواسته ایم خدمات مربوط به شرایط زندگی راحت تر و بهتر برای معلولان و به ویژه جانبازان را در مرکز استان و سایر شهرها فراهم کنند.

وی تأکید کرد: باید محل عبور و مرور از خیابان، سوار شدن به تاکسی ها و اتوبوس ها و همچنین تردد در پیاده روها را برای معلولان و جانبازان فراهم کنیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه ساخت این مرکز توانبخشی به همت غلامحسین مقتدایی استاندار قبلی آغاز شد، گفت: امیدوارم بتوانیم بیشتر به آحاد جامعه خدمت کنیم و همچنین بتوانیم بهبود شرایط زندگی را برای مردم، به ویژه بالاخص جانبازان قطع نخاعی و ۷۰ درصد که شهیدان زنده هستند، فراهم کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار