تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۳۰۵۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خبر داد:
تکمیل پروژه آبرسانی روستاهای الهایی و بامدژ در سال آینده
استاندار خوزستان از تکمیل آبرسانی به شهر الهایی و 19 روستای آن و همچنین بامدژ و 13 روستای اطراف آن در یک سال آینده خبر داد
استاندار خوزستان از تکمیل آبرسانی به شهر الهایی و 19 روستای آن و همچنین بامدژ و 13 روستای اطراف آن در یک سال آینده خبر داد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از شهر الهایی از توابع شهرستان اهواز و روستاهای اطراف آن که امروز (14 شهریور ماه) انجام شد، ‌اظهار کرد: ‌در بازدید از شهر الهایی و روستاهای این مسیر و همچنین بامدژ و روستاهای اطراف آن، وضعیت خدمات ارائه‌شده بررسی و با توجه به کسری‌هایی که در تامین آب شرب این منطقه وجود دارد، تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: تاسیسات آب شرب شهر الهایی از حدود 20 سال پیش نیمه‌کاره است و در تکمیل آن مشکلاتی وجود داشته است. پیش از این نیز در شورای سلامت در خصوص آب شرب الهایی و 19 روستای و تکمیل پروژه آبرسانی به این منطقه تصمیم‌گیری شده بود و با هماهنگی‌های انجام شده، شرکت آبفا روستایی خوزستان برآوردهای لازم را در این زمینه انجام دادند. با دیگر سازمان‌ها نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده و بنا شد که این پروژه پیگیری و اعتبار آن تامین شود تا آب شرب این منطقه سریع‌تر وصل شود.

شریعتی ادامه داد: پروژه آب‌رسانی روستای بامدژ و 13 روستای اطراف آن نیز 80 درصد پیشرفت داشته است و در حال حاضر حدود 5.5 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است. قرار شد که عملیات تکمیل این پروژه نیز به سرعت شروع شود و اعتبار آن را بعدا پرداخت خواهیم کرد. مدیرعامل شرکت آبفا روستایی خوزستان نیز قول دادند که از هفته آینده این پروژه را آغاز کنند.

وی گفت: ‌در زمینه بهسازی روستاهای منطقه الهایی نیز، مشکلاتی وجود داشت که رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفت. دستور حواله قیر که از وزیر نفت گرفته‌ایم را در اختیار بنیاد مسکن قرار می‌دهیم و این روستاها را نیز شامل این حواله قرار خواهیم داد.

استاندار خوزستان عنوان کرد:‌ جاده‌های بین روستایی مسیر الهایی و بامدژ نیز مشکلاتی دارند که بنا شد زیرسازی و آسفالت این مناطق نیز امسال انجام شود.

وی اظهار کرد: ‌بحث تامین آب شرب شهر الهایی و 19 روستای آن و همچنین بامدژ و 13 روستای اطراف آن نیز در یک سال آینده به سرانجام خواهد رسید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار