تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۳۰۶۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
450 واحد آموزشی در راستای طرح مهر آماده سازی شد
فرماندار شوش با اشاره به جمعیت بیش از 40هزار نفری دانش آموزی این شهرستان گفت:450 مدرسه این شهرستان در قالب طرح ملی آماده سازی شدند
فرماندار شوش با اشاره به جمعیت بیش از 40هزار نفری دانش آموزی این شهرستان گفت:450 مدرسه این شهرستان در قالب طرح ملی آماده سازی شدند.

رضا نجاتی یکشنبه در نشست مشترک شورای آموزش و پرورش که با محوریت پروژه مهر و بازگشایی مدارس با حضور بخشداران ، شهرداران، دهیاران ، روسای شوراهای اسلامی شهر و روستاها و همچنین روسای دستگاه های خدمات رسان در محل سالن امور تربیتی شوش برگزار شد افزود: همه دستگاه ها باید آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی گفت: در راستای پروژه مهر و بازگشایی مدارس نیاز است تا تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا با آموزش و پرورش همکاری کنند.

نجاتی از آموزش و پرورش خواست تا ضمن هماهنگی بیشتر با دهیاران ،مشکلات مدارس روستایی را از طریق دهیاران پیگیری نماید.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش مدرسه را منشا پویایی و بالندگی و نشاط جامعه عنوان کرد وگفت: باید با همکاری تمامی دستگاه ها فضای شهرستان در جهت استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس آماده شود.

وی افزود : اول مهر همیشه به عنوان یک روز خاص و به یاد ماندنی در خاطره دانش آموزان نقش می بندد و باید با برنامه ریزی های انجام گرفته تلاش شود که این روز به صورت باشکوه برگزار شود.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به اینکه بیش از 70درصد دانش آموزان شهرستان در روستاها مشغول به تحصیل می باشند گفت: بیش از چهارهزار و 200 آموزگار کار تعلیم و تربیت این دانش آموزان را بر عهده خواهند داشت.

نجاتی در ادامه تامین بعد ترافیکی و امنیت دانش آموزان در مسیر های منتهی به مراکز آموزشی، آراستگی و پاکیزکی محیط درونی و بیرونی مدارس، رنگ آمیزی خیابان های روبروی مدارس و همچنین نصب سرعتگیر و ساماندهی سرویس های مدارس را از سوی کلیه دستگاه های اجرایی خواستار شد.

وی گفت: دستگاه های خدمات رسان ضمن ارائه خدمات مستمر نباید آب ، برق ، تلفن و گاز مدارس را به دلیل بدهی قطع کنند.

نجاتی افزود: آموزش و پرورش هم توجه داشته باشد که در پرداخت به موقع قبوض مدارس خود اهتمام لازم را داشته باشد.

فرماندار شهرستان شوش با تاکید بر اشاعه ارزش های دینی در مدارس گفت: آموزش و پرورش با ترویج ارزش های دینی از جمله برگزاری نماز جماعت در مدارس نسبت به ترویج این فرهنگ اهتمام داشته باشد.

در پایان این نشست روسای آموزش و پرورش شوش و شاوور گزارشی از اقدام انجام شده در قالب طرح مهر ارائه کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار