تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۰۷۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دادگستری آبادان:
قوه قضائیه از سرمایه گذاری‌های مشروع حمایت می‌کند
رئیس دادگستری آبادان بر حمایت قوه قضائیه از سرمایه گذاریهای مشروع تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه امنیت تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی را فراهم می‌کند
رئیس دادگستری آبادان بر حمایت قوه قضائیه از سرمایه گذاریهای مشروع تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه امنیت تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی را فراهم می‌کند.

سیروس محمدی زاده در جریان بازدید از شهرک‌های صنعتی آبادان وجود مشکلات عدیده در زمینه صنعت، لزوم حمایت از صنایع و تولیدکنندگان و سرعت بخشی در اجرای منویات مقام معظم رهبری را دلایل بازدیدش از شهرکهای صنعتی نام برد و اظهار کرد: قوه قضائیه قاطعانه از تولیدات ملی که در واقع ضامن اشتغال فرزندان ایران است حمایت می کند.

وی اضافه کرد: قوه قضاییه امنیت تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی را نیز فراهم می‌کند.

رئیس دادگستری آبادان با تاکید دوباره بر حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع افزود: حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع از جمله سیاست‌های قوه قضائیه به شمار می رود، که در این رابطه اقدامات لازم انجام می شود.

راه اندازی شعبه انرژی در دادگستری آبادان

محمدی زاده عنوان کرد: دادگستری آبادان به منظور حمایت از صنعتگران منطقه، شعبه ویژه ای را (شعبه هفتم حقوقی این دادگستری) تحت عنوان «شعبه انرژی» مربوط به پرونده‌های حوزه صنعت را راه اندازی کرده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی این شعبه می تواند امید دهنده صنعتگران برای انجام فعالیت‌های مستمر در این منطقه باشد.

رئیس دادگستری آبادان با بیان اینکه توسعه جامعه در گرو وجود دستگاه قضایی مقتدر، مستقل و مردمی است، گفت: تحقق این امر در گرو آن است که ساز و کارهای به کارگرفته شده در جامعه به صورت روان و خودکار وظایف محوله را انجام دهند.

محمدی زاده با تاکید بر عدم وجود هیچ مانعی برای سرمایه‌گذاری مشروع افزود: در زمان حاضر شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری در آبادان فراهم شده است.

وی، عدم وجود منع سرمایه گذاری در شهرستان آبادان و حمایت قاطعانه قوه قضائیه از سرمایه گذاران را به آنان نوید داد.

رئیس دادگستری آبادان، پیشگیری از وقوع جرم را یکی از وظایف قوه قضائیه عنوان کرد و ادامه داد: در صورت حمایت دستگاه‌های اجرایی شهرستان به صورت خرید تولیدات صنایع واقع در شهرکهای صنعتی آبادان و کمک به استمرار اشتغال کارکنان آنان، آمار جرم نیز کاهش می‌یابد چرا که بیکاری یکی از موارد به وجود آورنده جرم است.

محمدی زاده در پایان، بر پیگیری دستگاه قضا در خصوص روشن شدن دلایل عدم خرید برخی از دستگاههای اجرایی شهر از کالاهای تولید شده شهرکهای صنعتی آبادان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده، تاکید کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار