تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۳۰۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در 6 ماه نخست امسال صورت گرفت؛
چاپ 17 عنوان کتاب جدید در دانشگاه شهید چمران
رئیس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز از چاپ 17 عنوان کتاب جدید از اعضای هیأت‌علمی این دانشگاه در 6 ماه نخست امسال خبر داد
رئیس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز از چاپ 17 عنوان کتاب جدید از اعضای هیأت‌علمی این دانشگاه در 6 ماه نخست امسال خبر داد.

علي شفيعي سرارودي با اعلام این خبر اظهار کرد: همچنین امسال پنج عنوان کتاب از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تجدید چاپ‌شده است.

وی با اشاره به خرید تجهیزات جدید در اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: با مساعدت دکتر خواجه رئیس دانشگاه، امسال اعتباراتی برای خرید تجهیزات نو اختصاص داده شد.

رئیس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای نگهداری کتاب‌هایی منتشره در چاپخانه به امکاناتی نیاز بود که با تأمین اعتباری معادل 180میلیون ریال، دستگاه بسته‌بندی کتاب خریداری شد.

شفیعی ادامه داد: همچنین برای تجهیز هرچه بیشتر انتشارات دانشگاه پنج دستگاه چاپ دیجیتال، دستگاه صحافی، دستگاه سلفون، دستگاه گِردبُر و دستگاه پانچ با اعتباری معادل 700 میلیون ریال خریداری شده است.

وی اظهار کرد: سال گذشته 22 عنوان کتاب جدید به چاپ رسید و 16 عنوان کتاب دیگر نیز تجدید چاپ شد؛ همچنین در بخش مجلات 25 عنوان مجله و از ابتدای امسال 13 عنوان مجله دیگر در چاپخانه دانشگاه منتشر شده است. در بخش نشریات دانشجویی نیز سال قبل 40 عنوان و در 6 ‌ماهه نخست امسال 20 عنوان نشریه به چاپ رسیده است.

شفیعی افزود: دانشگاه شهید چمران اهواز در سال گذشته میزبان همایش‌های ملی و بین‌المللی مختلفی مانند ریزگردها، طرح 550 هزار هکتاری، مهندسی رودخانه و ... بود که تمامی خدمات چاپی این همایش‌ها در انتشارات دانشگاه انجام ‌شده است.

اداره چاپ و انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز (مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه جندی‌شاپور) 14 سال پس از تأسیس این دانشگاه در سال 1348 با هدف چاپ و نشر آثار علمی استادان دانشگاه و ارائه خدمات چاپی به سایر واحدهای تابعه، به‌عنوان اولین ناشر در استان خوزستان راه‌اندازی شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار