تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۳۰۸۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد:
خریدمحصولات‌خارجی در ادارات‌تنها در صورت‌نبود تولید داخلی
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اخذ مجوزهای لازم توسط دستگاه و نهاد خواستار استفاده از محصولات خارجی گفت: خرید محصولات خارجی در ادارات تنها در صورت نبود تولید داخلی باید صورت گیرد
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اخذ مجوزهای لازم توسط دستگاه و نهاد خواستار استفاده از محصولات خارجی گفت: خرید محصولات خارجی در ادارات تنها در صورت نبود تولید داخلی باید صورت گیرد.

مرتضی بانک روز سه شنبه در حاشیه سفر به این شهرستان و بازدید از روند ساخت کشتی و شناورها در کشتی‌سازی اروندان با اشاره به برنامه‌های دولت در حمایت از تولیدات داخل و خود کفایی کشور در بخش‌های مختلف اظهار کرد: دولت برای پیگیری و به نتیجه رساندن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور و رفع مشکل بیکاری این اقدامات را با جدیت و سرعت بیشتری انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه حمایت‌های دولتی بر محور حمایت از موضوعاتی است که در قالب اقتصاد مقاومتی قرار دارد افزود: توجه و حمایت از دستگاه‌ها و نهادهایی است که می‌تواند نیازهای کشور را کاهش دهد و نهادهای دولتی موظف هستند که از محصولات تولید داخل کشور حمایت کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اخذ مجوزهای لازم توسط دستگاه و نهاد خواستار استفاده از محصولات خارجی تصریح کرد: این نهادها برای انجام این کار باید اقدامات لازم را انجام داده و مجوزهای لازم را دریافت کنند و محصولاتی را که در کشور در حال تولید هستند در اولویت قرار دهند و در غیر این صورت مجاز به استفاده از محصولات خارجی می‌شوند.

بانک با اشاره به اینکه دولت با جدیت به دنبال انجام این قانون است به حمایت از کشتی‌سازی‌ها اشاره کرد و گفت: دولت به این منظور از کشتی‌سازی‌های داخلی حمایت‌های خود را انجام خواهد داد و این تجهیزات باید با توجه به نیازهای کشور تولید شود.

وی با بیان اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت قرار دارد خاطرنشان کرد: از کشتی‌سازی‌ها درخواست شد تا گزارشی از واحدهای خود از جمله داشته‌ها و نیازها ارائه دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار