تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۳۰۹۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر چهار روز مهلت داد
فرماندار اهواز با بیان اینکه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اهواز تا هفته آینده تعیین تکلیف می شود گفت: به اعضای شورا تا شنبه آینده مهلت داده ایم که انتخابات را برگزار کنند
فرماندار اهواز با بیان اینکه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اهواز تا هفته آینده تعیین تکلیف می شود گفت: به اعضای شورا تا شنبه آینده مهلت داده ایم که انتخابات را برگزار کنند.

اسماعیل ارزانی بیرگانی سه شنبه اظهار کرد: نشست اعضای شورای شهر اهواز برای انتخاب هیات رئیسه قرار بودچهارشنبه گذشته برگزار شود اما به دلیل غیبت تعدادی از اعضا این نشست لغو شد.

وی افزود: اعضای شورا قصد داشتند دوشنبه هفته جاری جلسه علنی را با دستورکار دیگری برگزار کنند اما به آنها اعلام شد که نخستین نشست اعضا باید با دستورکار انتخاب هیات رئیسه باشد، به همین دلیل این نشست نیز لغو شد.

ارزانی بیرگانی تاکید کرد: در صورتی که شورای اسلامی شهر تا شنبه آینده انتخابات را برگزار نکند، فرمانداری آن را اجرا خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اختلافات اعضای شورای شهر اهواز در خصوص انتخابات هیات رئیسه گفت: از عمر این دوره شورا مدت کمی در حدود 10 ماه باقی مانده و اعضای شورا نباید کاری کنند که این دوره شورا به کام مردم تلخ شود.

فرماندار اهواز افزود: متاسفانه شاهد هستیم که اعضای شورای چهارم هر ساله در زمان انتخاب هیات رئیسه گروه بندی ها و موضع گیری هایی کرده و با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب رئیس شورا اتفاق خاصی به شمار نمی آید و همه اعضا طبق قانون می توانند نامزد شوند، گفت: چه دلیلی دارد که هر سال برای انتخاب هیات رئیسه شاهد اختلاف و دعواهای اعضای شورا باشیم و کار شهر و شهروندان عقب بیفتد و دچار اختلال شود؟

بر اساس این گزارش، انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز که قرار بود صبح چهارشنبه برگزار شود به دلیل غیبت 9 عضو شورا لغو شد.

رامی علاسوند(رئیس فعلی شورای شهر) ناجی سواری (نایب رئیس)، حجت مظفری، کاظم سواری، مریم ابریشم کار، هدایت ممبینی، احمد باورساد، زیبا صالح پور و غلامرضا سبزعلی غایبان نشست بودند.

انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر در اهواز همیشه با حاشیه و چالش روبه رو بوده است. پارسال نیز انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز که باید 12 شهریور برگزار می شد، تا 23 شهریور به تعویق افتاد.

در نخستین سال فعالیت دوره چهارم شورای شهر اهواز رامی علاسوند، به عنوان رئیس انتخاب شد، در سال دوم حجت الاسلام سعادت نیا و در سال سوم دوباره علاسوند برای این سمت انتخاب شده بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار