تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۱۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با عید قربان؛
۱۰۰ رسانه فعال حوزه آموزشی خوزستان تجلیل می‌شوند
۱۰۰ رسانه در خوزستان به عنوان فعالان خبری در حوزه آموزش و پرورش همزمان با عید قربان مورد تجلیل قرار می گیرند
دبیر اجرایی جشنواره تعلیم، رسانه، تربیت در اهواز گفت: ۱۰۰ رسانه در خوزستان به عنوان فعالان خبری در حوزه آموزش و پرورش همزمان با عید قربان مورد تجلیل قرار می گیرند.

بابک نوری زاده با تاکید بر اینکه همه چیز برای برگزاری جشنواره و تجلیل از خبرنگاران در روز ۲۳ شهریورماه جاری مهیا شده است، اظهار کرد: رسانه ها استقبال خوبی از جشنواره کرده اند و بیش از ۱۲ رسانه به مرحله نهایی مسابقه راه یافته که اسامی برگزیدگان در روز مراسم در بخش های خبر، گزارش خبری، گزارش موضوعی، مصاحبه، تیتر و عکس اعلام می شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری رسانه ها در انتشار اخبار و بیان مسائل و چالش های آموزش و پرورش توضیح داد: در بخش های مختلف مسابقه، سه رسانه به عنوان برگزیدگان اول تا سوم توسط داوران انتخاب شده اند که در مجموع ۲۲ برگزیده در روز جشن معرفی می شوند.

دبیر اجرایی جشنواره تعلیم، رسانه، تربیت در اهواز اضافه کرد: این آثار از بین ۳۵۳ اثر رسیده به دبیرخانه انتخاب شده اند. همچنین، در بخش فعالان رسانه ای بیش از ۷۰ رسانه شامل خبرگزاری، مطبوعات و سایت های خبری تجلیل می شوند.

نوری زاده در ادامه، با اشاره به مشارکت گروه ها و ادارات مختلف در برگزاری نخستین جشنواره تعلیم، رسانه، تربیت گفت: در حاشیه مراسم، ارگان ها و سازمان ها در غرفه های مختلف دستاوردهای خود را برای بازدید خبرنگاران به نمایش می گذارند.

وی بیان کرد: داوری آثار بر عهده دانشکده خبر اهواز بوده و خانه مطبوعات، شهرداری، علوم پزشکی، سازمان غیردولتی مهرورزان زم بیمه معلم، سازمان آب و برق، پژوهش سرای دانش آموزی غدیر و چندین شرکت خصوصی نیز در اجرای مراسم با آموزش و پرورش خوزستان همکاری داشته است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار