تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۳۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر شوشتر خبر داد
راه‌اندازی خودپرداز در شهرداری و ترمینال شوشتر
عضو شورای شهر شوشتر از احداث و راه‌اندازی قریب‌الوقوع خودپرداز در ترمینال و شهرداری شوشتر خبر داد.

غلام سلطانیان در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: به دلیل مشکلات بسیار زیادی که برای شهروندان شوشتری به وجود آمده است با بانک صادرات شوشتر برای احداث خودپرداز در ترمینال و شهرداری شوشتر توافق شده است و کار احداث این جایگاه‌های خدماتی آغاز شده است.
وی افزود: نخستین خودپرداز بانک صادرات در شهرداری شوشتر راه‌اندازی می‌شود که به این دلیل تقاضای دستگاه انجام شده و دستگاه خودپرداز متحرکی نیز برای شهرداری شوشتر ارسال شده است و مقدمات نصب آن نیز در حال فراهم شدن است که در روزهای آتی این مهم محقق می‌شود.
سلطانیان تاکید کرد: برای نصب خودپرداز در شهرداری شوشتر تقاضای خط مخابراتی ویژه‌ای به مخابرات شوشتر ارسال شده است که به محض تامین این خط کار نصب دستگاه خودپرداز انجام می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: خودپرداز ترمینال شهرستان شوشتر نیز از طرف شهرداری انجام شده است و بانک صادرات شوشتر نیز در این باره اظهار تمایل و آمادگی کرده است.
این عضو شورا شهر شوشتر تاکید کرد: نصب خودپرداز در شهرداری می‌تواند پرداخت‌های شهرداری را به شدت افزایش دهد و این خود خدماتی جدید برای شهروندان شوشتری است.
سلطانیان افزود: ترمینال از محل‌های پرتردد شهری است که با نصب خودپرداز تا حد زیادی مشکلات مردم برای مراجعه به شهر و دریافت وجه از خودپردازها برطرف می‌شود.
این عضو شورای شهر شوشتر تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری در حال بررسی مشکلات شهری برای رفع آن‌ها و ارائه خدمات ویژه به شهروندان است.
:
:
:
آخرین اخبار