تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۳۱۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقاي خاص بازي باخته را برد
رئال مادريد در جام حذفي اسپانيا به سختي مهمان خود را شكست داد.

به گزارش ايسنا، بازي‌هاي رفت مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي اسپانيا با انجام چهار ديدار آغاز شد كه در مهم‌ترين بازي، رئال مادريد در حالي كه در نيمه اول با دو گل از مالاگا عقب افتاده بود، در نهايت موفق شد اين تيم را با نتيجه 3 -2 شكست دهد.

در اين مسابقه كه در ورزشگاه سانتياگو برنابئو شهر مادريد انجام شد، بازيكنان مالاگا با دو گل دقيقه 10 و 29 از ميزبان نامدار خود پيش افتادند. دو گل مالاگا را سرخيو سانچز و مارتين دميچليس وارد دروازه رئال مادريد كردند.

رئالي‌ها كه اصلا دوست نداشتند در برابر ديدگان هواداران خود اين بازي را واگذار كنند، در نيمه دوم سراپا حمله شدند. سامي خديرا در دقيقه 68 يكي از گل‌هاي خورده را جبران كرد تا اختلاف به حداقل برسد. تنها دو دقيقه بعد بود كه گونزالو هيگواين گل تساوي را نيز براي تيم ميزبان به ثمر رساند و كريم بنزما با گل دقيقه 78 خود تير خلاص را به مالاگا شليك كرد تا شاگردان آقاي خاص شكست را با پيروزي عوض كنند.

در ساير ديدارهاي روز سه‌شنبه آلكوركون 2-1 لوانته را شكست داد، ميراندس با نتيجه 2 - صفر از سد رسينگ گذشت و ديدار دو تيم آلباسته و اتلتيك بيلبائو با تساوي بدون گل پايان يافت.

ساير ديدارهاي مرحله رفت روز چهارشنبه برگزار خواهد شد كه در مهم‌ترين مسابقه، بارسلونا ميزبان اوساسونا است. همچنين كوردوبا ميزبان اسپانيول خواهد بود، رئال سوسيداد از مايوركا پذيرايي مي‌كند و والنسيا در زمين خود به مصاف سويا خواهد رفت.

ديدارهاي مرحله برگشت نيز طبق برنامه قرار است هفته آينده برگزار شوند.

* نتيجه ديدارهاي روز سه‌شنبه:

رئال مادريد 3 - مالاگا 2

آلكوركون 2 - لوانته 1

ميراندس 2 - ريسينگ صفر

آلباسته صفر - اتلتيك بيلبائو صفر
:
:
:
آخرین اخبار